Jump to content

Ford Taunus


Fredrik92

Recommended Posts

du der kommer du til og bli SKUFFET! :) var og såg på den igår..

 

og han som har den er det man kaller SLÅTT i hode.. han er helt totalt idiot.. merker ikke det er turbo på bilen, ser ikke ut inn eller utvendig eller i motorrom.. motorrom er fult i olje osov osov.. eneste positive er bra karosseri :)

Link to comment
Share on other sites

du der kommer du til og bli SKUFFET! :) var og såg på den igår..

 

og han som har den er det man kaller SLÅTT i hode.. han er helt totalt idiot.. merker ikke det er turbo på bilen, ser ikke ut inn eller utvendig eller i motorrom.. motorrom er fult i olje osov osov.. eneste positive er bra karosseri :)

 

Såpass, en rød taunus, ja den står i førde...

Link to comment
Share on other sites

sku kjørt fra den med dåkken min :P

 

den er nok ikke overhalt, knapt stempelringer igjen tenker jeg.. kjørt tom for olje, kokt flere ganger, hull i slanger, ting i motorrom som tar bortihverandre.. feiltenning, hull i downpipe, store startproblem, VELDIG upolitelig motor.. stoppet ut av det blå når jeg prøvekjørte, fikk ikke start igjen.. litt bulker her og der.. ryker noe HINSIDES! ødelagt passasjersete og førersete går ikke an og låse fram/tilbake.. dashboard er KAOS :P er endel ting med den bilen asså..

Link to comment
Share on other sites

hm... jaha, skal no altids få motoren til å gå bra igjen, så lenge karoserriet er bra, var du under den også? :)

 

Ja, deet står jo ein laangt over gjennomsnittet bra 77 Taunus MKII 2 dørs sedan her hos meg på Voss da... Godkjent og skilt, tut og kjør, eg er andre eiger... (Står ein masse andre Taunuser også, masse anna rart også).

Link to comment
Share on other sites

Når selger skriver at Taunusen er godkjent ombygd med turbo...

Ja, det sier vel det meste om hvor seriøst man skal ta det -_-

 

javel... er da ikkje umulig at den kunne vert det???? men ja siden den ikkje er det så sier det litt om kompetansen og seriøsiteten til selger...

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

Noen som veit om noen som noensinne har fått godkjent en Taunus med turbo, eller bare synser dere?

 

 

de synser nok men er som jeg vet ca 5 stykker .. 1med ohc turbo 2 med cosworth turbo motor og 1eller 2 med V6 TURBO

HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...