Jump to content

Opel Vectra 1.8 CD stv selges billig


2.3 GL

Recommended Posts

Opel Vectra 1.8 CD

1998 modell

Stasjonsvogn med 5 dører

27400km

Mørkegrå

Manuellt gir

 

Hel å fin i karroseri men har noen tekniske vanskeligheter som må utbedres før den er tipp topp.

Trenger nytt hjullager å to foringer venstre bak. Deler som er byttet: Nye skiver å klosser foran. Nytt hjullager å ny bærearm venstre foran. Ny bærearm venstre foran. Ny veivsensor. To nye foringer i bakstillinga. Har også byttet masse småtteri for å forbedre helhets inntrykket av bilen. Alu felger på sommer å vinterhjul. Denne bilen har potensiale til å bli en kjempefin bil både teknisk å utseendemessig med litt fiks. Den selges fordi jeg skal kjøpe meg annen bil.

 

IMG_0061_zps69cc3153.jpg

 

IMG_0059_zps29c03760.jpg

Flere å bedre bilder kan skaffes på forespørsel.

 

Setter prisen til 8000,- men er åpen for bud da jeg er mest interessert i å bli kvitt den så jeg får plass til noe nytt.

 

Bilen befinner seg i Oppland. Nærmere bestemt på Jevnaker å er å beskue i området Jevnaker-Hønefoss-Gran stortsett alle dager.

Mitt navn er Dan-Remi Olsen å du kan treffe meg på PM/Mail:taunus_dan@hotmail.com eller ved å ringe/sende mld på 480 44 639

Edited by 2.3 GL

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kom nå en eller annen å kjøp denna bilen da sånn at trådstarter får kjøpt hjem taunusen sin ;)

 

Opelen (for de som liker sånnt) ser unektlig bra ut på fine sommerhjul. Fargen treffer veldig godt på denne. Fin inni er den og. God bil å kjøre og går billig!

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Ta en tur til Oslo og heng opp en lapp på en kebabsjappe, den blir solgt fort :whistling:

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...