Jump to content

Justering av lmm


D.D.Wernberg

Recommended Posts

Det er vel ikke mer enn ca 130 hk å hente på de originale dysene. Er mye mer å hente ved å bytte til datasprut å valgfrie dyser. Hva slags kam tenker du å bruke? Kent cams sin FR34 er vel ment for å utnytte org innsprut helt så den burde jo være ett bra valg.

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

Tenkte å bestille meg FR34 kittet etter neste lønning:) kanskje jeg skal få tak i noen større dyser også, da jeg har en som har lova seg bort ved å sponse meg med datasprut og mapping i gjengjeld til noen tjenster:) Har lyst til å gjøre litt mer ut av lettrimminga, da jeg sitter med en topp som alt er høvla og har datamann i ryggen, så er det jo bare dyser (fra s2 f.eks)og kamkittet som gjenstår:) noen formening om hvor mye effekt det kan være mulig å se seg mot?

Ford Sierra 5dr '87 2.0i

Ford Sierra 3dr '86 2.9i

Dodge Dart '73 slant six

Prosjekttråd Brødrene Wernberg

Link to comment
Share on other sites

Håper det går bra at jeg låner denne litt og spør:

Hvordan kan jeg finne ut om lmm er i orden/riktig stilt, og om den må justeres. Hvordan skal jeg justere den riktig? (samme motor som D.D.) :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=-11J8XawQtc

 

kanskje denne kan hjelpe:)

Ford Sierra 5dr '87 2.0i

Ford Sierra 3dr '86 2.9i

Dodge Dart '73 slant six

Prosjekttråd Brødrene Wernberg

Link to comment
Share on other sites

150hk burde vel kunne hentes, men du kan jo kjøre med orginale cosworth dyser da, sikkert lett å få tak i her inne ;)

 

Ja, det er bare en måte å finne ut av:D

Skal helst være høy ohms dyser, da datamannen sier dette er best, ihvertfall om det skal bygges turbo senere:) Frofiks hadde noen s2 dyser til salgs serru:D hehe:)

Ford Sierra 5dr '87 2.0i

Ford Sierra 3dr '86 2.9i

Dodge Dart '73 slant six

Prosjekttråd Brødrene Wernberg

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er bare en måte å finne ut av:D

Skal helst være høy ohms dyser, da datamannen sier dette er best, ihvertfall om det skal bygges turbo senere:) Frofiks hadde noen s2 dyser til salgs serru:D hehe:)

 

Kan vel ikke bruke Cosworth dyser, de er jo lav ohms. Jeg mener Sierra"2.0iS her inne bruker Dohc dyser på sin iS, du kan høre med han.

Edited by Christer_Martinsen

Ford Sierra Cosworth 1988 2wd
Ford Sierra Cosworth 1990 4x4

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...