LM-Cossy Posted March 22, 2013 Posted March 22, 2013 (edited) Ø.K : Jeg er stortsett inntresert i alt av Vingebil deler (karroseri, styling, innteriør) Ting jeg trenger pr dags dato (03.08): - Cosworth/IS tank pluss pumpevogge (MK1/MK2) (BRA STAND!!!)- Vingebil jekkelokk (alle)- Vingebil fremstilling- Vingebil dørsider forran + bak- Vingebil førerstol (BRA STAND!!)- Vingebil baksete- Vingebil bakfanger Kjøper gjerne komplette innteriør og stylingsett http://www.fordclubnorway.no/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.gif Men som sagt: inntresert i stort sett alt til MK1 sierra/Vingebil! Legger fortløpende til i listen.. LMTlf: 90626407Henter i østlands området. Edited August 3, 2013 by LM-Cossy Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
Larcsern Posted March 22, 2013 Posted March 22, 2013 Har hjerne til BOA, den trenger du også hvis du skal kjøre BOB med manuell kasse. - Ford Sierra 86` IST (3-dørs) - Prosjektbilen - Ford Sierra 86` (3-dørs) - Lekebil med 24v- Ford Sierra Cosworth Limited Edition (117/700) - Garasjebil Min Selges tråd! Min Ønskes Kjøpt tråd!
LM-Cossy Posted March 23, 2013 Author Posted March 23, 2013 Har hjerne til BOA, den trenger du også hvis du skal kjøre BOB med manuell kasse. Skal ha det i bakhodet. Men vil nok fortvekk handle litt mere samtidig Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
LM-Cossy Posted March 23, 2013 Author Posted March 23, 2013 hei, har alt. men bor i østfold da.. Det er ingen utfordring. Kunne du sendt meg tlf nr på PM? Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
Fredrik92 Posted March 23, 2013 Posted March 23, 2013 (edited) Anbefaler deg å bruke BOA ledningsnett da BOB har startsperre vist du går for BOB maskin da.. Enklere å få BOA maskin godkjent ombygget vist du ønsker det.. Edited March 23, 2013 by Fredrik92 Sierra 2.0 DOHC prosjekt
LM-Cossy Posted March 23, 2013 Author Posted March 23, 2013 Anbefaler deg å bruke BOA ledningsnett da BOB har startsperre vist du går for BOB maskin da.. Enklere å få BOA maskin godkjent ombygget vist du ønsker det.. Var planen det godkjenning står jeg over foreløpig. Greier ikke å dokumentere hvor alt av understell kommer fra, da dette satt på bilen når jeg kjøpte den. Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
Fredrik92 Posted March 23, 2013 Posted March 23, 2013 Var planen det godkjenning står jeg over foreløpig. Greier ikke å dokumentere hvor alt av understell kommer fra, da dette satt på bilen når jeg kjøpte den. Sant... FORD e jo så behjelpelig med å skaffe deg papirene du trenger også har jeg hørt Heldigvis for meg så fant jeg en komplett delebil som jeg har tatt alle delene ifra Sierra 2.0 DOHC prosjekt
LM-Cossy Posted March 23, 2013 Author Posted March 23, 2013 (edited) Sant... FORD e jo så behjelpelig med å skaffe deg papirene du trenger også har jeg hørt Heldigvis for meg så fant jeg en komplett delebil som jeg har tatt alle delene ifra Haha. Ja, det er di kjent for.......... <_> Det er behaglig da! Edited March 23, 2013 by LM-Cossy Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
LM-Cossy Posted March 29, 2013 Author Posted March 29, 2013 Ingen? Har muligens motor+gir for hånd (forhåpentligvis), men trenger fortsatt tank med bensinpumpe osv (brakett) ol! Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
LM-Cossy Posted April 1, 2013 Author Posted April 1, 2013 Har ikke motor alikevell pga useriøs selger... Any1? Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
xr4ti Posted April 6, 2013 Posted April 6, 2013 Har ikke motor alikevell pga useriøs selger... Any1?http://www.blocket.se/orebro/Garagerens__cosworth_2_9_capri_2_8_ca18det_45561837.htm?ca=15&w=3Ikke lange svippen til Ørebro fra deg.Husk at det er svenske slotty ha skal ha betalt i da
D.D.Wernberg Posted April 6, 2013 Posted April 6, 2013 Den er solgt xD Ford Sierra 5dr '87 2.0iFord Sierra 3dr '86 2.9iDodge Dart '73 slant sixProsjekttråd Brødrene Wernberg
LM-Cossy Posted April 7, 2013 Author Posted April 7, 2013 http://www.blocket.se/orebro/Garagerens__cosworth_2_9_capri_2_8_ca18det_45561837.htm?ca=15&w=3Ikke lange svippen til Ørebro fra deg.Husk at det er svenske slotty ha skal ha betalt i da Har ringt på den for en stunt tilbake, riktig det D.D.Wernberg sier, den er solgt <_> Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
mexico zetec Posted April 8, 2013 Posted April 8, 2013 riktig det. den var jeg og hentet.allt var klart for å putte ned i en capriså nå er den på tur ned i et capri mk1 prosjekt Tom.
LM-Cossy Posted April 8, 2013 Author Posted April 8, 2013 riktig det. den var jeg og hentet.allt var klart for å putte ned i en capriså nå er den på tur ned i et capri mk1 prosjekt Tom. Gratulerer! Der gjorde du et scoop Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
LM-Cossy Posted April 15, 2013 Author Posted April 15, 2013 bump! Mangler tank, med bensin pumpe brakett Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
LM-Cossy Posted April 15, 2013 Author Posted April 15, 2013 Haster noe! Kan hentes stort sett over hele østlandet iløpet av helgen Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
olespole Posted April 16, 2013 Posted April 16, 2013 har en tank fra en is combi...ca halvt år gammel, men er i kristiansand
admiralen Posted April 24, 2013 Posted April 24, 2013 har ny Sierra mk1 frontfanger (kjøpt på forden) som jeg ikke trenger
LM-Cossy Posted May 7, 2013 Author Posted May 7, 2013 Bump! "Ny" ØK liste i post 1 Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
LM-Cossy Posted May 23, 2013 Author Posted May 23, 2013 Buuuuump. Oppdater ØK første post Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
LM-Cossy Posted May 30, 2013 Author Posted May 30, 2013 cmoooooon! Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
LM-Cossy Posted June 3, 2013 Author Posted June 3, 2013 Cmooon! Jeg trenger deler Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
LM-Cossy Posted June 10, 2013 Author Posted June 10, 2013 Opp og hopp! Har DU noe? ALT vingebil er av interesse! Jeg er ingen cheap ass, og betaler sådan!Henter stortsett i hele Østlandet og sør-øst Norge. Skal også kjøre Oslo-Bodø i slutten av mnd, så kan plukke med deler på veien Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
Recommended Posts