Jump to content

Teknisk info 2,3v6 og 1,6L


tonyp

Recommended Posts

Hallo.

 

Er det noen her som har teknisk info på taunus 2,3v6 og på taunus 1,6L?

Skal søke om ombyggning til 2,3v6 så regner med jeg trenger teknisk info samt hva som må byttes.

 

På forhånd takk.

 

-Tony

Link to comment
Share on other sites

Prøvd å sende deg pm, men det går vist ikkje.. Skal ha bygge-resept frå Ford Motor Norge på dette. Skal sjå om eg kan få scanna desse inn på pc`n ein dag og maile dei til deg.

 

Disse er jeg også intresert i vist du hadde gida og sende til meg også

Glenn Therkildsen sen 75mod

bruks bilen vw caravelle 8 seter 00mod 2,5tdi

du skal ikke stjele staten liker ikke konkuranse

kongen av skrive feil er sikkert meg

Link to comment
Share on other sites

Skal sjå kva eg får fiksa. Kanskje andre her inne som også ville hatt disse, kanskje eg skulle lagt de ut på forumsidene?? Nei, det er jo sant; Ikkje betalande medlemer er snyltere og ikkje bidragsytande til noko positivt her inne på forumet, så det er vel best å ta dette på mail privat til dere.. :shutup:

Link to comment
Share on other sites

Nei, det er jo sant; Ikkje betalande medlemer er snyltere og ikkje bidragsytande til noko positivt her inne på forumet

 

 

Suppehue. Det er på grunn av slike uttalelser at ting blir som det blir.

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

Suppehue. Det er på grunn av slike uttalelser at ting blir som det blir.

 

Hei Suppehue???

 

OH YES! Det er eg heilt enig i.... Det heller ikkje eg som kom med slike uttalelser og holdninger heller.... Den holdningen er det andre som er arkitekten bak.

By the way, det er belter bak i Taunusen, det høgre står fast, vist du er interesert fremdeles..

Link to comment
Share on other sites

Syns den kommentaren din var flåsete å unødvendig. Bare fordi andre er tullinger behøver ikke de som ikke er det å oppføre seg sånn.

 

Er fortsatt interessert i taunusen men sånn det ser ut nå har jeg kanskje en anna bil på handa. Riktinok en sierra men jeg har behov for en bruksbil så det blir nok bra. Men jeg tar kontakt igjen hvis det skulle bli muligheter.

Edited by 2.3 GL

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

Syns den kommentaren din var flåsete å unødvendig. Bare fordi andre er tullinger behøver ikke de som ikke er det å oppføre seg sånn.

 

Er fortsatt interessert i taunusen men sånn det ser ut nå har jeg kanskje en anna bil på handa. Riktinok en sierra men jeg har behov for en bruksbil så det blir nok bra. Men jeg tar kontakt igjen hvis det skulle bli muligheter.

 

Jamen eg er jo ein tulling eg?? :lol:

 

Ja, det har vert så mykje piss nå at eg hadde gløymt deg heilt. Sorry. Men bilen er no tatt ut av lageret, starta og flytta for eige maskin. Den har kun håndbrems som fungerer, sprekk i eksos manifoild, godt slitt, (og litt til), cluthc, rust i rammevang over eksos, (ny vange-bit ligger i bilen), knekt ytre dørhåndtak v.s. forran og ingen nøkkel til pasasjerdør viste det seg.... Eg har nå blitt "født" i ein Taunus.. Vegen via ba¨gasjerommet, gjennom baksetet var trang.. Sett Ace Ventura når han kommer ut fra neshornet?? Føltes slik...

 

Bare ta kontakt dersom du er/får intressen du. Har 2 stk Sierra 4x4 doch også eg da, en stv og en sedan...

Edited by Taunus S
Link to comment
Share on other sites

Taunus S: hvis du har fått scanna de papirene så er jeg veldig interessert også. Selv om jeg skal ombygge til Zetec så er alle papirer på Taunus fra Ford norge hjelpsomme.

Er dette oversikt over bremser/vekt ved forskjellige motorer osv?

Signatur.jpg
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...