Jump to content

Ford Sierra Turbo


RHeskja

Recommended Posts

Vuderer å selge bilen min pga. for lite tid til å få gjort noe me den! bilen er på go vei ferdig, men mangler er del små ting.. skifte skiver, lufte bremser, pusse/lakke. koble litt lys å skru på plass radiator... Bilen er komplett og medfølger go bremseskiver. følger med litt reservedeler og.

 

bilen har gule koni dempere foran og bak, med bilstein fjærer med godkjenning. (medfølger forstillingskontroll for godkjenning av senking)

 

Bilen er ikke godkjent men har alt som trengs for å få godkjent med inntil 200hk.

 

Motoren er en 2.8efi scorpion med 2 IHI turboer å en intercooler. Lader 0.4 bar og etter teorien skal de bli en 200+ hk.

 

4hjulsdrift med diff brems bak.

 

Cosworth styling.

 

Motorsport karossori uten takluke.

 

Ring for mere info!

 

Bud Ønskes!

 

Rune 99299727

Haugesund/Tysvær

 

Bilde 1

 

Bilde 2

 

Bilde 3

Link to comment
Share on other sites

La meg tippe 30-35k? Korriger hvis feil.. ;)

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

Guest RS-COSWORTH

hadde vært kult med 4hjulsdrift til vinteren men hadde aldri betalt 30000 for et sånt prosjekt.kom med en pris da.

Link to comment
Share on other sites

Guest RS-COSWORTH

20tusen trur jeg at du får igjen for den.hadde sett MYE bedre med noe lakk på da hadde du nok fått mye mer.starter bilen?

Link to comment
Share on other sites

Guest RS-COSWORTH
bilen starter å spinner som et udyr.... er kun lakk å og småting igjen....

spinner vel ikke så bra på asfalten?så bilen er komplett egentlig assa?tomt invendig?hvorfor bare lade o.4

Link to comment
Share on other sites

alt av interesse på innbytte.... 2 giret på tørr asfalt spinner den nå rundinger.... har ikke testa etter eg bytta drivverk men rekner me den gjør det enda i og med den er blitt litt sprekere! løyse du den litt hart på asfalten spinner den.... nye clutch i bilen og.... rulla ca 1000km

Link to comment
Share on other sites

Må bytte bremsene pga stor kast! (føller med 4 bolt skiver med nav, står 5bolt på nå)

lufte bremser

lakke litt for utseende...

skru fast radiator

koble litt lys

montere kjølevifte.... (føller med)

(godkjenne bilen med turbo eller få den eu godkjent den som 2l)

er egentli bare sånn små tuttel... motor å gear fungerer bra!

Edited by RHeskja
Link to comment
Share on other sites

Skryter ikke av å si 200hk å det er 4x4... ikke noe probkem å spinne rundinger med 33%fremme å 66% bak.... har du ikke sett sierra 4x4 cosworth spinne rundinger?

 

luftmengdemålerene står bare der å opner å stenger....fatter ikke vitsen med 2 men men...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...