Jump to content

909 motorsport? hva skjer?


rattlesnake

Recommended Posts

Noen som har noen formening om hva som skjer med 909 om dagen?? siden er steng??

tror han har lagt opp desverre. sist jeg pratet med han , solgte han klær gjennom nettbutikk. 

ser cosworthen hans er borte fra finn også . Så da er han vell ferdig ford og ford-deler :(

Link to comment
Share on other sites

Bra at noen følger med.

Han er herved ikke godkjent selger her lenger. Er vel på tide når han tydeligvis ikke engang har vært innlogget her siden sent i fjord høst.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Dette kan jeg bekrefte :-D

Ble det så du tar over altså`? :)

 

Dette trur jeg kan bli meget bra, jeg kommer selvfølgelig til å handle fra 909 fra nå av!

 

Lykke til!!

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg og en til har kjøpt opp hele greia. Var og hentet alt i helga, så nå må vi bare få en viss oversikt over alt før vi er i gang. Finnes ikke noe som helst system i noe! Navnet blir ikke endret, da dette er godt innøvd blant folk. Vi har også en vanvittig jobb foran oss med å rydde opp i nettbutikk..... Men vi håper på å være i gang tidligst i slutten av førstkommende helg! I starten vil mye være bestillingsvare, men satser på å ha mest mulig på lager etterhvert. Blir kjørt noe varer til "STERKT REDUSERT PRIS" som et introduksjons tilbud for å vise at 909motorsport er tilbake med kvalitetsdeler og kort leveringstid!

 

Spørsmål og andre henvendelser fra FCN medlemmer kan fremover rettes til (meg) Jo-Alexander på jat@909motorsport.no

 

Håper Ford folket er klar for å gi oss en mulighet til å vise hva vi er gode for :)

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer :)

83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015

85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014

85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:)

88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013

88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5

Link to comment
Share on other sites

gratulerer håper dere får dette til er greit med en god butikk i norge med rette priser så kommer ihvertfall jeg til og handle blir spendene og følge med på dette er dette i tilegg til annen jobb eller skal dere jobbe 2 stk fullt?lykke til ihvertfall

Link to comment
Share on other sites

Høres bra ut dette :)

 

Håper det kan bli konkurransedyktige priser kontra å handle fra England :)

det er vel umulig da 90% av de som handler fra England ber selger skrive mindre beløp ved pakken slik at mva blir betraktelig mindre!

Busskort.

Link to comment
Share on other sites

det er vel umulig da 90% av de som handler fra England ber selger skrive mindre beløp ved pakken slik at mva blir betraktelig mindre!

Godt poeng, dette er noe jeg gjerne vil minne folk på. Når man skal sammenlikne priser på deler Norge-Utlandet, er det viktig å ta visse ting i betraktning. Bla frakt, moms (25%), leveringstid og retur/garanti. Det er umulig for en norsk bedrift å konkurere med priser uten moms.

 

Når det kommer til utvalg vil dette etterhvert bli vesentlig større. Vi er trossalt ny i "gamet" og trenger både tid og input fra dere! Når vi har fått Cosworth varelageret bra, så kommer vi til å bevege oss inn på flere motorer. Kanskje noe japansk? Vi har også dialog med en leverandør som kan levere noe universale greier som silikonslanger, rør, dumpventiler, btr, intercooler og slike ting. Disse varene er presset hardt i pris fra før, så dette er noe vi kommer til å ta inn etterhvert bare for å kunne tilby dere disse produktene, og ikke for å tjene penger.

 

Det er mye som skal skje på kort tid fremover, og det er mye å sette seg inn i for to enkle bønder som oss. Men vi håper vi klarer og tilfredstille behovene deres fullt ut, hvis ikke, ta kontakt på mail eller tlf (når vi får telefon nr) så skal vi prøve å hjelpe etter beste evne.

 

Til orientering vil det også bli satset litt på motorbygging etterhvert, men dette kommer vi tilbake til ;)

 

Jo-Alexander

909motorsport.no 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...