Jump to content

En av Norges råeste Ford Mondeo Titanium S+ selges


freeride800

Recommended Posts

Wunderbaum må være med vettu :) kansje litt feil plassering og påstand men for meg å det jeg har sett hittil så står jeg for den den kommentaren.

 

Det som irriterer meg mest er at folk tror det er en Mazda når de ser fronten :D

Men men, la gå.

Edited by freeride800
Link to comment
Share on other sites

Så det kan ikke baseres på utseende???

 

Tar heller en ny bil som ser pen ut med 140hk foran en rust holk med 500hk.

FOR DET er jo såååå rått!!!??!!!

 

Utseende? Ok, når ble bellsvarte lykter foran rått?

-Rs Cosworth-

Link to comment
Share on other sites

I forhold til veldig mange andre Mondeo Mk4 prefacelift så er denne meget pen. Når man tenker felger, og at det går i hvitt & sort.

 

Prisen er nok litt stiv.

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Absolutt en pen bil dette her.

 

Men får det ikke helt til å stemme att den har alt av utstyr som var å få. 

For eksempel så har vel orginale Titanium S Xenon lys som standard. Mens du skriver du har byttet til 100W halogen.

Noe som forøvrig er en ting jeg ville fjernet fra annonsen da i hvertfall jeg blir svært skeptisk til hvordan lyktene dine takler den varmegangen.

 

Er heller ikke så fan av bilder som viser bilen med den sorte lyktfilmen. For det første er det jo så ulovlig som det kan få blitt, og for det andre har du fjernet den, så om noen kommer å ser på bilen får de ett helt annet inntrykk av den enn hva bildene tilsier.

Link to comment
Share on other sites

I forhold til veldig mange andre Mondeo Mk4 prefacelift så er denne meget pen. Når man tenker felger, og at det går i hvitt & sort.

 

Prisen er nok litt stiv.

Ikke min stil det her.

 

Det jeg reagerte på er at han erklærer den her bilen for Norges råeste Mondeo, og det syns jeg blir feil for den her er langt fra noe rått, jeg finner ingenting ved den her bilen som bør fremheves, finner bare mange ting som han bør gjøre noe med som f.eks de teite lyktene, og de felgene var kanskje noe man kunne sette på vinterhjul i 2008 + + +

-Rs Cosworth-

Link to comment
Share on other sites

Ikke min stil det her.

 

Det jeg reagerte på er at han erklærer den her bilen for Norges råeste Mondeo, og det syns jeg blir feil for den her er langt fra noe rått, jeg finner ingenting ved den her bilen som bør fremheves, finner bare mange ting som han bør gjøre noe med som f.eks de teite lyktene, og de felgene var kanskje noe man kunne sette på vinterhjul i 2008 + + +

 

Han skriver at det er en av Norges Råeste mondeoer. Kan ikke du finne frem en pre facelift Mondeo MK4 som du mener er tøffere da. Så har du noe spennende å bruke tiden din på.

At dette ikke er din stil eller smak er totalt irrelevant. Du er ikke fasiten i det norske samfunn.

 

Vi har skjønt at du ikke liker den, så da anbefaler jeg deg å lese Her og nå eller allers, så har du noe bedre å bruke tiden din på, enn å irritere deg over at andre har annen smak enn deg.

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

 Kan ikke du finne frem en pre facelift Mondeo MK4 som du mener er tøffere da. Så har du noe spennende å bruke tiden din på.

 

 

Ingen problem å finne en som er råere, hvis man kan bruke det på en Mondeo. Her har du en annen jeg hadde sett på leeeeeeeenge før den hvite harry-tassen.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44239714

-Rs Cosworth-

Link to comment
Share on other sites

Han skriver at det er en av Norges Råeste mondeoer.

 

Det er endret nå i ettertid, når han ser reaksjonene.

Dette står på mailen min fra i går: "a reply to a topic that you have subscribed to titled "Norges råeste Ford Mondeo Titanium S+ selges"

 

Edited by Breda

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Ingen problem å finne en som er råere, hvis man kan bruke det på en Mondeo. Her har du en annen jeg hadde sett på leeeeeeeenge før den hvite harry-tassen.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44239714

Da kjøper du en svart Mondeo, problemet løst :)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Ingen problem å finne en som er råere, hvis man kan bruke det på en Mondeo. Her har du en annen jeg hadde sett på leeeeeeeenge før den hvite harry-tassen.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44239714

Du må lete litt lenger. Den bilen der er da ikke råere av utseende. Den er jo helt standard jo

 

Men jeg kommer langt med å få denne til å se tilnærmet lik ut for 100.000kr i mellomlegg

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44753560

 

Eller denne

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44640767

 

Denne var jammen heller ikke dum. Samme pris og greier

 

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=44556571

Edited by kimsa
Link to comment
Share on other sites

Da kjøper du en svart Mondeo, problemet løst :)

Jeg skal ikke ha meg en traust kjedelig Mondeo, men fikk bare beskjed fra deg om å finne en som var råere/finere, og jeg brukte ca 10sekunder å søke meg frem til en som var i en helt annen gate en den hvite.

-Rs Cosworth-

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal ikke ha meg en traust kjedelig Mondeo, men fikk bare beskjed fra deg om å finne en som var råere/finere, og jeg brukte ca 10sekunder å søke meg frem til en som var i en helt annen gate en den hvite.

Da foreslår jeg at du finner noe annet å bruke tiden på enn å rakke ned på denne bilen her.

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Så all "modifikasjon" er positivt? Svaret på det er nei, og du har fasiten på det i den her tråden.....

Du må virkelig begynne å jobbe med temperamentet ditt, eller hvordan du formulerer deg på.

 

Hadde du i det hele tatt lest det jeg skrev lenger opp ser du vel også att jeg kommenterer att flere av modifikasjonene hans ikke er positive, men det er jo allikevell de som skiller denne bilen fra "en traust kjedelig mondeo" for å bruke dine ord på saken

Link to comment
Share on other sites

At dette ikke er din stil eller smak er totalt irrelevant. Du er ikke fasiten i det norske samfunn.

 

Det er helt riktig, men eier av bilen er heller ikke fasiten til det norske samfunn, så da blir påstandene hans drøye. En eier som selv kårer sin egen bil til Norges råeste må dessverre bare regne med slik reaksjon. Hadde han bare skrevet "Mondeo selges" så hadde aldri tråden havnet der den er. Da hadde for eks jeg aldri åpnet tråden engang.

Edited by Breda

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange er det ikke som selger norges flotteste biler på finn.no da ? En kompis av meg kjøpte en 2001 Volvo S60 som hadde gått over 200.000 km, og selgeren klarte å påstå at dette var en av norges flotteste volvo S60'r.

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...