Jump to content

ss2/ss4 finnes det noe form for regelverk ?


tsl

Recommended Posts

lurer litt på om det finnes noe reglement for ss2 kjøringen?

 

fant ut på siste kjøringen at man ikke kan få poeng hvis man ikke kjører egen bil.

dette syns jeg er litt dumt da man kanskje er flere som ønsker og kjøre samme bil og være med og knive om poengene. kanskje noen vil ha med seg samboer el noen har spleiset på bil eller man bare faktisk vil kjøre samme bil for og se hvem som kommer best ut med samme redskap sammenlagt når alle poengene er delt ut.

så lurer derfor på om dette står i noe regelverk. 

hvis ikke dette står noe sted syns jeg at vi fra neste år at flere må kunne få kjøre samme bil og samle poeng 

 

Mvh thomas

Link to comment
Share on other sites

Ja, arrangør får svare på dette.... Vil tippe at dette er helt uproblematisk. Alle som kjører må registreres/ betale i skranken, men om to ønsker å bruke samme bil, må da det gå bra?  (Ikke helt uvanlig "back in the days" at par kom på autoslalomkonkurranser og kjørte hver sin gang med samme kjøretøy, til sammenligning.)

Caprimaniac- "RS Euroford". Facebook-1.png Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk

Link to comment
Share on other sites

lurer litt på om det finnes noe reglement for ss2 kjøringen?

 

fant ut på siste kjøringen at man ikke kan få poeng hvis man ikke kjører egen bil.

dette syns jeg er litt dumt da man kanskje er flere som ønsker og kjøre samme bil og være med og knive om poengene. kanskje noen vil ha med seg samboer el noen har spleiset på bil eller man bare faktisk vil kjøre samme bil for og se hvem som kommer best ut med samme redskap sammenlagt når alle poengene er delt ut.

så lurer derfor på om dette står i noe regelverk. 

hvis ikke dette står noe sted syns jeg at vi fra neste år at flere må kunne få kjøre samme bil og samle poeng 

 

Mvh thomas

Jeg er ikke rette til og svare helt på dette, men ser ikke noe grunn for at vi ikke fra neste sesong innfører at det kan være flere sjafører på samme bilen :)

Regner med at det var da slik at poengene går til hver enkelt sjafør, i stede for hver enkelte bil med fast sjafør?

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...