Jump to content

Fortsetter å prøve å starte selv om tenning slås av


Kayrock

Recommended Posts

Har ett problem med att 2.8 gasser granadaen min fortsetter å prøve å starte selv om tenningen slås av. Den klikker til tider med det at det virker som den har lite strøm,så den kjinner litt tregt og "trangt",og når det skjer får jeg ikke startet,og den vil heller ikke stoppe om jeg slår av tenningen. Jeg har skiftet ut hovedstrømskabelen fra batteri til starter, sjekket at den har plenty jording. Åpnet tenningslåsen bak og gjorde rent koblingspunktene bak på den.

 

Noen som har tips videre hvor problemet kan ligge. På en side virker det som strømmen stikker av ett sted,og eller om det er ett overslag ett sted. Har prøvd uttallige startere,så det er det ikke.

Mulig dynamoen er dårlig,så skal skifte den i dag,å se hva det kan føre til

Old school power,no turbo shit

Link to comment
Share on other sites

Er problemet at den ikke stopper når du skrur av tenningen?

 

Om det er det prøv å trykke på bremsen, om den da stopper har du fått ford-syndrom :P har hatt det på 2 stykker uten å egentlig finne feilen.

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Skiftet dynamo i går og fikk mer styrke i strøm iallfall.Ene børsten hadde røket av,pluss att kontaktpunket på børsten hadde svært dårlig kontakt med dynamoen,så det fikk iallfall igang bedre strømsirkulasjon. Hadde noen kjøreturer i går og startet hver gang med unntak av en gang at den hadde lyst på fortsette å kjinne når jeg vred av og på tenningen,men fyret straks tenningen kom på. 

 

Virker som at symtomet kommer oftere jo mindre strøm det er. 

 

Hehe,skal prøve å trykke inn bremsen om det skjer igjen,isåfall må det ligge ett overslag en plass som man får tappet med å bruke strømmen til bremselysa

Old school power,no turbo shit

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...