Jump to content

Hjelp til lakkkode - Haster!


Recommended Posts

Sveins Auto i Bodø klarte å skaffe fargekode til min 1991 sedan. Du kan jo prøve å kontakte dem.  http://www.sveinsauto.no/

fordi at på din bil så står d ei plate poppa fast på frontplata i motorrommet der både fargekode og navn på fargen står :P

men eldre sierra så står ikke navnet men kunn koden..

 

 

 

Som trådtittel sier; Jeg leter etter lakk koden til bilen min. Den er klar for lakk, og kostnadene begynner å balle på seg når bilen står å tar plass på lakk verkstedet. Var hos Ford å spurte etter kode, men de hadde den ikke...

 

Bilen det gjelder:

- 1986 3 dørs Sierra

- reg nr: LS38429

- kode på karosseri plata: 1 5

 

Beskrivelse av fargen:

Grå, muligens litt "champagne" farge?

Det er metallic lakk..

 

Bilder av bil finnes her:

http://www.fordclubn...t-restaurering/

 

På forhånd takk for svar

prøv å ringe et annet lakkverksted.. Bodøbillakkering er dyktig på akkurat dette veit jeg, di kan du nå på  

75509255

Merkur XR4TI

85 Sierra xr4x4 2.8i

06 Focus ST
89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
 

Link to comment
Share on other sites

 

fordi at på din bil så står d ei plate poppa fast på frontplata i motorrommet der både fargekode og navn på fargen står :P

men eldre sierra så står ikke navnet men kunn koden..

 

 

 

prøv å ringe et annet lakkverksted.. Bodøbillakkering er dyktig på akkurat dette veit jeg, di kan du nå på  

75509255

 

Sveins Auto fikset det dem! Det jobber et par eldre karer der, med genuin intersesse for eldre Ford. De gikk inn i gamle lister og sjekket opp for meg :)

 

Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

fordi at på din bil så står d ei plate poppa fast på frontplata i motorrommet der både fargekode og navn på fargen står :P

men eldre sierra så står ikke navnet men kunn koden..

 

 

 

prøv å ringe et annet lakkverksted.. Bodøbillakkering er dyktig på akkurat dette veit jeg, di kan du nå på  

75509255

 

Feil... På min bil står bare koden.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Takk for tipset Andorsen! Sveins Auto fikset det dem vet du :)

D.D.Wernberg: Jo, men den har tullet den siste perioden, og skal inn til reklamasjon....

Gidder du å legge ut hele lakk-koden her? Skjønner ikke helt hva hele koden er på min bil ut ifra platene under panser.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...