Jump to content

Ford Focus 2013 erfaringer


Fagerdaal

Recommended Posts

Hadde en 11 mod focus tidligere, dog ikke 1.0. Men dette er såpass nye og gode biler at det enda ikke har kommet noe særlige med varsko, tror jeg.

 

Men du må ha en med 125 hk, og jeg vil sterkt anbefale drivstoffvarmer i tillegg, samt at DAB, xenon og sotede ruter :)

[] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.

[] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue

[x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"

[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red

[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red

Link to comment
Share on other sites

 godt å se noen av de gamle forum-traverne fortsatt titter innom :P

Får vel nevne det samme for deg også. Lenge siden du titta innom Gardermoentreffene også. I år er det bare å ta seg en tur eller fler innom. Om du kjører bil hadde det jo vært litt morro å sett også.

Ser du har hatt progresjon på både bilparken og kjøring siden sist.

Du stod jo i ramma i den 2.9L Sierraen da vi kjørte 5 på topp med SDCN i 2009 som den ferske verdensmesteren du var. :P  :lol:  Var ganske respekt over den kjøringen di for var jo ikke alle som ville/våget å kjøre heftigere Forder mot trimma STI, Skyline og MX-5 i regnværet. Jeg likte den innsatsen du gjorde.

Link to comment
Share on other sites

Vet det har vert endel plastikk slanger fra turbo til ekspansjonstank som har ryki. Mener det har kommet en rep på dette, hvor plastikk slangen byttes ut med gummi slange. :) 1.0L 125hk motoren blir fort varm, og litt for varm med trekking av tilhenger eller veldig aktiv kjøring. Sjekk om ekstra vannpumpe er montert, ellers er dette absolutt noe å tenke på. :)

Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag

Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...