Jump to content

(Hvordan koble lysene i 2013 faceliftfangeren på en 2009 Mondeo?)


roy lauritsen

Recommended Posts

Jeg har en 09 mod mondeo titanium x.Jeg har fått tak i facelift fangeren fra 2013 modellen komplett med lykter og grill, Så vidt jeg vet så må panseret byttes for å få den montert på bilen,men hvorda skal jeg gjøre det med di DRL lysene,hvordan skal jeg få koblet dem opp! ligger det ferdig ledningslett for tilkobbling av lyktene?

Jeg fikk med ledningsnettet til alle lyktene i fangeren,som skal inn i kontakter på bilen min.Er det bare plug and play,eller må jeg legge opp ekstra ledninger for DRL lyktene?

Link to comment
Share on other sites

Skjønner du trenger hjelp til dette. Vet at dette er aktuelt for flere med pre facelift Mondeo så fikset deg en trådoverskrift som beskriver problemet litt mer enn ordet hjelp.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Første jeg tenker er at det neppe ligger klargjort ledningsnett til DRL lys i fronten på pre-facelift.....DRL/LED listene brukes jo som både park og DRL lys på faceliften, så jeg tenker at det enkleste er å få tak i ett sett med DRL kontrollbokser som du kopler inn på parklys(og fjerner det originale parklyset) og videre som anvist i monteringsanvisgningen til DRL kontrollboksene :) er påkrevd av BT at såkalte DRL lys skal ha dimmefunksjon, om de ikke har det blir det feil på EU-kontroll :)

- 05 Ford Mondeo 2.2TDCi Titanium X -"ST TDCI" Machine Silver

- 08 Citroën C5 Dynamique Tourer 2.0Hdi -solgt

- 06 Ford Focus 1.6 TDCi combi - MS design -sea grey. 09'RS LED baklykter;) -solgt

- 96 Opel Vectra 2.0 CD combi -full rieger -solgt
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...