Jump to content

Hvor treige er Burton?


Guest Bust

Recommended Posts

For en uke siden prøvte jeg å bestille noe fra Burton og da fikk jeg ingen kvittering på mottatt bestilling så jeg sendte en mail og spurte etter det. Den gadd de ikke å svare på. I går sendte jeg enda en mail sammen med en liste over det jeg hadde bestillt og ba dem om å ringe eller sende mail hvis det var noe. Det har de selvsagt ikke gjort.

 

Hvor lang tid pleier det å ta før de reagerer?

 

Sist gang holdt de purre to ganger.

 

Har de tapt seg i det siste? :x

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian

hmmmm...

Handla en del fra dem jeg..aldrig hatt noe problem..

 

Men har ikke maila eller noe slikt.

Bare ringt dem og faxa dem...alltid fått svar fort...faktisk føre avtale..

 

 

hmm...ring dem å spør hvordandet går...mitt tips..

Link to comment
Share on other sites

Guest Compom

Jeg bestilte et stabilisatorstag og noe småtteri derfra for et par mnd tilbake. Bestilte og ordnet alt på nett, 3-4 uker så var alt montert på Forden. Ingen problemer der i gården! Fikk forresten bekreftelsesmail påbestilling umiddelbart etter jeg hadde sendt over bestillinga.

Link to comment
Share on other sites

hvis det alltid er slik at man umiddelbart får en automatisk generert bekreftelse på at bestillingen er mottatt så fikk de nok ikke "quick shop" bestillingen jeg forsøkte meg på. Jeg fikk forresten heller ikke noen meningsfylt feilmelding etter jeg klikka submitt.

 

Får man snakke med et fornuftig menneske med det samme hvis man ringer eller er det stor sannsynlighet for å bli satt på vent?

 

Koster vel over ti kroner minuttet å ringe til utlandet...

Link to comment
Share on other sites

:o fikk omsider et svar etter å ha sendt tre mislykkede "quick-buy" bestillinger, tre mail om at det ikke funka, en telefonsamtale, og en forespørsel om svar på mail via kontakskjemaet på websida :D
Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig hatt noen problemer med dem, har også alltid fått svar på email jeg har sendt dem *bank i bordet*. :D

 

Virker som det er enten eller hos dem, noen får god service mens andre får ingen.

88' Escort Rs Turbo

86' Escort Rs Turbo -x-

I couldn't repair my brakes, so I made the horn louder.

Link to comment
Share on other sites

fikk for nesten en uke siden beskjed om at det jeg hadde bestilt "will be sent out shortly," og absolutt ingen ting har skjedd siden. Hvor lenge pleier de å klø seg før de belaster visakortet og sender delene?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

over en måned etter jeg sendte bestillinga fikk jeg en forklaring på hvorfor det tok så lang tid. Burton hadde gitt seg til å vente på en håndbrekkabel uten å si fra om det, men de skulle få den om et par dager. I dag kom en regning fra nordisk ekspress as sammen med en kopi av følgeseddelen. Virker som om Burton venta til kabelen kom, og så sendte de pakken uten å legge den i. :roll:

 

"nordisk ekspress" har lagt ut 23% av varer og frakt, og skal ha 150 kroner i for bryderiet. Forrige gang holdt det med 23% av frakta i tillegg til fastavgifta for tollklarering.

 

Er det helt tilfeldig hva som blir oppført som verdi på pakken?

 

Hadde forresten vært både raskere og billigere å kjøpe en billigflybilett til London, kjøpe sakene på butikken som ligger like utenfor byen og få momsen igjen på flyplassen framfor å bestille på "quickbuy" :idea:

Link to comment
Share on other sites

Sier du det ja..?

 

Jeg har venta i to måneder på svar på hvilke Coilovere jeg skal kjøpe. Det virker som de har mistet passordet til epostkontoen sin..

 

Det virker også som jeg ikke er den eneste som har dårlige erfaringer med korrespondanse til Storbritania, og i dette tilfellet Burton.

Den eneste jeg kan skryte av i så måte er Boost Performance, der fikk jeg svar et kvarter etter jeg sendte eposten.. :!:

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

"nordisk ekspress" har lagt ut 23% av varer og frakt, og skal ha 150 kroner i for bryderiet. Forrige gang holdt det med 23% av frakta i tillegg til fastavgifta for tollklarering.

 

Er det helt tilfeldig hva som blir oppført som verdi på pakken?

 

Hadde forresten vært både raskere og billigere å kjøpe en billigflybilett til London, kjøpe sakene på butikken som ligger like utenfor byen og få momsen igjen på flyplassen framfor å bestille på "quickbuy" :idea:

Kjøper ingenting fra england uten å få bekreftet at dem setter ned verdien på varene på pakkseddelen som følger varene, slik at jeg får mindre moms å betale. Derfor er jeg ingen tilhenger av å handle slikt via "quickbuy" eller webshop, hvis jeg ikke kan bestille varer via e-post, så kan det bare være - og Burton svarer vel ikke e-post hver dag :(

 

Gjør du det på denne måten jeg forklarer, kan du ta deg et par englandsturer på de pengene du sparer i moms ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...