Jump to content

Mustangskolebilen til Hognestad Trafikkskole i Stavanger.


and

Recommended Posts

Landets råeste skolebil. Registrert 24.11.2015. Nybilopplevelse å få her.

 

Et spenstig valg av

http://www.hognestadtrafikkskole.no/vaare-kjoretoy

 

12311210_1262377527121328_19652820547040

 

12346442_1267939433231804_37635582448071

 

Hmm tenke..  Hvilken bil skal jeg velge. Mini, BMW eller MB dieselklakker eller en Mustang? I kategorien Smile pr. mile er det Mustang som vinner her. 

12360062_1266734066685674_27765293194528

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Hvorfor det? Min kjørelærer brukte skolebilen privat, men hadde også en Land Rover type safariheftig. Så kan du kombinere jobb og privat i samme bilen som Mustang så er det godt mulig dette er eneste bilen.

Og mange bruker penger på noe unyttig som motorbåt som bare brukes i helgene med fint vær om sommern som det ikke er så mange av heller. Ingen som vet hvordan eieren har prioritert. Så blir litt voldsomt å (forhånds)dømme bilvalget som er tatt.

 

Velger å se det positive her jeg. Unga får nå lyst på førerkort. Det er bare å kikke få facebooksiden til Hognestad Trafikkskole.

Og det trengs for trenden er at flere av de tar førerkort senere om de i det hele tatt tar det. Er visst ikke en selvfølge at førerkortet skal være laminert på selveste 18årsdagen din lengre her i Oslo.

Selv kvinnfolk liker denne Mustangen. Og er det noe jeg har lært så er det ikke å åpne en dialog med det andre kjønn med noe som helst bilrelatert her i byen. Svært skjelden det har ført til noe suksess. :whistling:  :lol:

 

Bare se på bildene over her. Satser på at det er sådd en liten spire hos den jenta om at bil kan være noe mer en en snerten og søt Mini. Ikke noe galt med en liten Mini, men Mustang er noe helt annet.

Link to comment
Share on other sites

  • Like 1

-17 Focus Electric Magnetic Grey & -17 Connect Tourneo Race Red

-88 2wd baneræcer & -15 Panther black courier 1.0 ecoboost
-88 solid black cosworth (2016)& -14 frozen white transit custom sport (2014)
-90 mercury grey cosworth (1999)
-89 mercury grey cosworth (1998)
-86 sort XR4x4 (1996)
-77 Taunus 2 IS (1995)

Link to comment
Share on other sites

Ja er det ikke NAF som har sagt at om det er en stund siden du tok førerkortet så kan det være lurt å ta et oppfriskningskurs på glattkjøringsbanen.

Så bor man i Stavanger så burde man kanskje ta en telefon til Hognestad Trafikkskole? :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig, de fleste som har RÅD til det vil sikkert kjøre fet Musse, men det er nok dessverre de fleste attenåringer

forundt. Er vel nettopp derfor trenden er sånn at de fleste venter til de blir eldre med å ta førerkort også. Ikke fordi de

vil, men fordi de må  ;)

Edited by grandisjohn

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...