Jump to content

Hvordan er interessen for en sierra sedan 1.8td her?


sjurfn

Recommended Posts

Har en svart diesel sierra som kan vurderes solgt om det er noen interesse for dette i miljøet:-) bilen står me skilt å er eu godkjent slik den står.

 

Har montert cosworth panser, bakluke å bakfanger på den(har resten av stylingene og.. Alle cosworth delene har en litt annen svart farge en resten av bilen).

Har mest lyst å beholde de delene selv . Men for rett bud selgest d med bilen også. Har da ikkje orginal fangere til bilen lenger da de var gåen.

 

 

Ellers er bilen grei bruks stand mener eg. Står med 75/45mm senke fjører som det er papir på(ikkje godkjent).

 

Ka kan noen slikt vere vert?

Edited by sjurfn
Link to comment
Share on other sites

Sender du meg noe bilder osv på pm? å litt info ang rust osv :) ?

Om du har et tlf nr kan det vere det enkleste:-) har ikkje sett så mye etter rust, men den har fått litt overflate rundt om kanaler vertfall.. Eller har bilen gått langt nord tidligere.. Troms eller noe om ej husker rett:-)

Har ein pickup vist du er interessert i og bytte? :)

Nja ville helst kvitte meg med en bil eller 2 eg:-) men ka pick up er dette snakk om?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 8 months later...

Bilder?

Edited by Tommelom93

Ford Sierra '85 2.3 GL

Ford Mondeo '94 2.0 GLX

 

Bruksbil:

X - Ford Fiesta '00 1.3

X - Peugeot 607 '01 2.2

X - Toyota Corolla '99 1.3 Terra 

X - Honda Civic '97 1.4S

Ford Mondeo '05 1.8

 

Prosjekttråd til Sierraen.

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/77263-min-ford-sierra-23gl-1985-modell/

Prosjekttråd til Mondeoen.

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/79676-min-ford-mondeo-20glx-1994-modell/?do=findComment&comment=786642

Link to comment
Share on other sites

Kommer an på hva som skal følge med og gjøres :)

Men så for meg 15 000kr + tillegg for andre deler..

Kan følge med cosworth stylinga, kan godkjenne senkesettet før salg også.

 

Selges nok uten brock b1 felgene da, da dem er sjeldne nå. Dette var siste settet på lager i den dimensjonen :)

Link to comment
Share on other sites

Er lettere å få solgt den der det er mange med samme interesse for Sierra.

Rudskogentreff 22 juli. Roadtrip ned til Rudskogen hvor Sierra Mk2 er årets jubilumklasse for den har jo skilter.

Der bør det gå ann å få penger for bilen. Kan få sitte på til Oslo bussterminal så kommer du hjem?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...