Jump to content

en liten strekk på cosworth'n min.


A.Solli

Recommended Posts

Ja dette er tydligvis noe du kan om du har gjort dette selv. Er ikke så ofte en ser Sierra med den fargen lenger enda så populær den var/er, Magenta eller noe slikt den heter? Ser ut til at du får en fin bil ut av dette igjen. Fin bil med et klassiskt 2000-talls utsende. Jeg liker den:)

Link to comment
Share on other sites

Har gjort alt selv ja. Bortsett fra lakkering da. Orginal fargen på bilen er magenta ja, men har valg og gå for fargen nouveau rød. Den ble levert på de aller siste sedan cosworth'a. Veldig lik magenta, men litt lysere. Den er langt fra ferdig og har mange timer igjen, men det begynner og ligne noe nå:) bra er det, trengte litt motivasjon.

 

Ja dette er tydligvis noe du kan om du har gjort dette selv. Er ikke så ofte en ser Sierra med den fargen lenger enda så populær den var/er, Magenta eller noe slikt den heter? Ser ut til at du får en fin bil ut av dette igjen. Fin bil med et klassiskt 2000-talls utsende. Jeg liker den:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Flott Sierra Cosworth :) Thumbs up!

Ford Sierra '85 2.3 GL

Ford Mondeo '94 2.0 GLX

 

Bruksbil:

X - Ford Fiesta '00 1.3

X - Peugeot 607 '01 2.2

X - Toyota Corolla '99 1.3 Terra 

X - Honda Civic '97 1.4S

Ford Mondeo '05 1.8

 

Prosjekttråd til Sierraen.

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/77263-min-ford-sierra-23gl-1985-modell/

Prosjekttråd til Mondeoen.

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/79676-min-ford-mondeo-20glx-1994-modell/?do=findComment&comment=786642

Link to comment
Share on other sites

-17 Focus Electric Magnetic Grey & -17 Connect Tourneo Race Red

-88 2wd baneræcer & -15 Panther black courier 1.0 ecoboost
-88 solid black cosworth (2016)& -14 frozen white transit custom sport (2014)
-90 mercury grey cosworth (1999)
-89 mercury grey cosworth (1998)
-86 sort XR4x4 (1996)
-77 Taunus 2 IS (1995)

Link to comment
Share on other sites

Den ble veldig bra. Lenge siden jeg har sett en slik strøken sedan langs med veien. Jeg tipper et prishopp på sedan innen kort tid så er nok kanskje tiden for å handle inn en sedan for de som ønsker å ta vare på en for fremtiden?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...