Jump to content

Hvor mye kan man prute på Finn?


Monicaroy

Recommended Posts

Er en Mondeo 2,0 automat 2011 modell som har ligget ute på Finn i 4 måneder nå. Bare den siste tiden har han satt den ned fra 149000,- til 144000, hvor han Idag igjen har satt den ned til 139000,-. Den har gått relativt langt og skal gjennom EU kontroll neste mnd. Jeg må også skifte regreim om 1 år. Er det frekt og prute den ned 10% til, eller burde jeg prøve ? Er relativ ny i dette gamet, så jeg vet ikke hva som er OK og ikke.

Link to comment
Share on other sites

-17 Focus Electric Magnetic Grey & -17 Connect Tourneo Race Red

-88 2wd baneræcer & -15 Panther black courier 1.0 ecoboost
-88 solid black cosworth (2016)& -14 frozen white transit custom sport (2014)
-90 mercury grey cosworth (1999)
-89 mercury grey cosworth (1998)
-86 sort XR4x4 (1996)
-77 Taunus 2 IS (1995)

Link to comment
Share on other sites

EUkontroll kan tas 4 inntil 4 måneder før. Så hvorfor har ikke selger hatt den inne for i det minste få en liste over eventuelle feil?

Da hadde dere begge hatt en oversikt over hva kostnaden på å få bilen gjennom EUkontrollen blir.

Har den ligget 4 måneder ute så er det nok ikke riktig pris på bilen.

Ville prøvd å dra ned prisen, og i allefall nå som EUkontrollen er rett rundt hjørnet.

Hvor mye du skal dra ned prisen kommer ann på hvor drøy du er. Går du for langt, og selger blir snurt av tilbudet så er det game over. Finn en balanse om du har lyst på bilen. Tok en snarkikk på finn, men fant ikke bilen?

10% er 13900,- Det er ikke frekt i dette tilfelle med snarlig EUkontroll og en regreim.

Link to comment
Share on other sites

Ja, men det er fortsatt en stund til 31.10.2017. Skjønner at han ikke har prøvd å få den gjennom da. Håpet vel å bli kvitt den innen den tid.

Var jo 8 måneder til det når den først ble lagt ut.

Vanskelig å gjøre noe stort poeng ut av det til pruting da. Men gjør et forsøk på å dra ned prisen.

Det er en firmabil han skal over på, og da blir nok denne bare til overs.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...