Jump to content

Hei. (Kjøp av Mondeo mk3)


Jørgen-72

Recommended Posts

Mitt første innlegg her på forumet. Det jeg lurte på er angående kjøp av Mondeo 2006 modell. Gått sine kilometer, 206.000 står det på telleren. Er det noe som man må se spesielt etter? Er det en grei bil og anbefale? Setter pris på alle råd rundt kjøp. Det blir min første Mondeo og eie.

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hei du. Velkommen hit. Flyttet innlegget ditt der det hører hjemme i Mondeoforumet, og ga deg en overskrift.

Mondeo 2006 er så mangt av motor, gir, karosseri og utstyrsnivå. Gjør en jobb med innlegget så kansje noen svarer deg?

Link to comment
Share on other sites

]Mitt første innlegg her på forumet. Det jeg lurte på er angående kjøp av Mondeo 2005 modell. Gått sine kilometer, 174.000 står det på telleren. Det er en 2.2 155 hk diesel. Utstyrs nivå Titanium X. Er det noe feil, som man bør være oppmerksom på? Bilen ligger per dags dato til 44.000 + reg. Håper selger har litt og gå på... Er det en grei bil og anbefale? Setter pris på alle råd rundt kjøp. Det blir min første Mondeo.

 

 

 

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Manuell? Isåfall sjekk om svinghjulet er byttet. Automat? Isåfall sjekk at girkassen er flushet.

Sjekk og om drivreima på motor er byttet. Den er montert så idiotisk at det koster fort 7-10 lapper å bytte den og strammeren på verksted.

 

Dempere og hjulager er vel og utslitt snart om det ikke er byttet.

 

 

Ellers veldig fornøyd med min 2006 titanium. Deilig å kjøre og bruker lite diesel.

Ford Scorpio 2.9GL 1988 - Solgt og vraket
Ford Sierra 2.0 CLX 4x4 1992 - Solgt

Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium 2006 - Solgt

Tesla Model 3 AWD LR 2019

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...