Jump to content

P100 som nøler ved pådrag


Afr

Recommended Posts

Hoi!

 

 

Endelig fått "ny" motor i P100`n... en god gammeldags IS motor som har fått 32/36 forgasseren på. å det går VELDIG mye bedre enn den gammle motoren...

men! den nøler litt når en drar på, i det en trår pedalen i bunnen, så er det ett halvt sek pause før det "tenner"

 

Jeg misstenker forgasseren, det er en Ebay forgasser forrige eier kjøpte, å etter som jeg har forstått så har det vært litt kopier av disse som ikke er helt til å stole på.

 

noen som har noen tips på nølinga?

Link to comment
Share on other sites

Hoi!

 

 

Endelig fått "ny" motor i P100`n... en god gammeldags IS motor som har fått 32/36 forgasseren på. å det går VELDIG mye bedre enn den gammle motoren...

men! den nøler litt når en drar på, i det en trår pedalen i bunnen, så er det ett halvt sek pause før det "tenner"

 

Jeg misstenker forgasseren, det er en Ebay forgasser forrige eier kjøpte, å etter som jeg har forstått så har det vært litt kopier av disse som ikke er helt til å stole på.

 

noen som har noen tips på nølinga?

Det höres ut som at ikke aks pumpen fungerer som den skal. Ellers er det slik at alt for få bruker bredbandslambda når de skal justerer forgassermotoren sin. Hvis de hadde hatt datssprut, da hadde de investert i bredbandslambda som en selvfölge, ikke sant?

 

Jeg mener at forbassere er undervurdert. Hovedsakling pga at folk flest aldri sjekker bestykningen med å bruke bredbandslambda. 

 

Her kan du se hva som er oppnådd her lokalt med forgassere, bredbandslambda, datatenning og turbo. :) 

 

https://www.youtube.com/watch?v=nk7lU8TWZ70

  • Like 1

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...