Jump to content

Tershine 1986 Sierra RS Cosworth


and

Recommended Posts

 

 

 

Ble du skuffa nå? Ingen sladd med folietrimma 2.0iS? Var ikke helt som jeg tenkte heller når denne dukket opp i feeden.
Det finnes flere episoder på denne så her er begynnelsen.

 

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Ja ble overrasket der. Trodde det var hærjing med vinterbil av driftegenerasjonen på gang, men dette traff meg på rette sted.
Aldri hørt eller sett noe av dette bilpleiemerket før, men for en kanal! Ingen slitsom selfiestikk og klovnemas. Bare tilbakelent og orden i sysakene.
86 Sierra, 92 Celica og Elise som hobbybiler samt full effektversjonen Megane R.S Trophy som firmabil i stedenfor en 1.6L diesel stasjonsvogn fordi kombinere firmabil med trackday.
Da gjør du ting riktig.

Jeg er mer Celica enn Supra så det er som å høre seg selv i denne snutten.

Han hadde også en strøken 323 GTX før videoproduksjoen ble løftet til neste nivå. Skulle gjerne sett mer av den for når så du sist en av disse 323 rakettene på veien eller bortgjemt?

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Alt er bare strøkent og nybiltilstand!

Ble ikke noe saging i skjermen slik de krever her i nord. Når bilen har en slik unik historie så er ikke kabelskjøting noe som drar opp verdien.

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 En av de første spørsmålene fra kommentarene i sommer var om det blir 330kit? Nei denne skal forbli orginal var svaret. Det varte ikke et halvår engang. LOL!

Del 2 kommer nok ikke før vinteren forsvinner, men han tar ikke vinterferie for nå blir det all in med 500hk Elise etter motorhavariet.
Du finner Tershinekanalen her https://www.youtube.com/channel/UCumvMxx9Cu847UA6pKqbPiQ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...