Jump to content

Recommended Posts

Posted

hvorfor gidder folk å stå fem timer i kø for å få gjort noe man burde klare selv på under et kvarter? :lol:

Guest ykarlsen
Posted

Det kan ikke forstås. Muligens at de må kjøpe nye dekk allesammen..... Og plutselig var ikke dekkene fra ifjor bra nok....

Posted

Er egenlig ikke vanskelig å forstå. Har du sett orginaljekken i en nybil?

En blekksaks formet som en

Noe annet med en orginal Fordjekk fra 70tallet :wink:

FCN og VCCN Sessongåpner Gardermoen søndag 4 mai 2025 Sessongåpner-gardermoen-4-mai-2025

FCN Vålerbanen 6-7 juni 2025 (Del1) FCN Hovedtreff Vålerbanen 6-7-juni 2025 (Del1).

FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 (Del2) FCN Vålerbanen 22-23 august 2025

FCN på GMS 5-7 september 2025 Grenland Motorsportsenter helgen 5-7 september 2025

FCN Sessongavslutter Gardermoen søndag 28 september 2025 Sessongavslutter-gardermoen-28-september-2025

Posted

tar likevel kortere tid å kjøpe en garasjejekk på biltema (ca en halvtime hvis det er kø) og bytte hjula selv (en halvtime til hvis man aldri har gjort det før)

enn timevis i kø.

Tror moderne mennesker er alt for redde for å få møkk under neglene

Posted

Dekk av idag er noe tyngre siden 5x13 hersket asfalten uansett om det er aldri så mye lavprofil alulegering.

225/75-16x6stål merkes! ja ja er bare 2ganger i året..

Reklamen har jo gjort bilhold til noe man ringer serviskonsulten som lar reprasjonskonsulenten gjøre jobben, mens man som kundeklient tar en kopp i sofaen på venteværelset. :lol:

Vansklig å se garasje og orginaljekk punkt/festene.Det er fakta F :!:

Bilen er STCClav.

Spessielle bolter.

Vegring mot å kjøpe noe som bare brukes 2ganger i året. Sparespare.

Bilen er så dyr at en ikke tør røre annet enn rattet.

Utslitt etter SATStimen, blåkaldt på manikyren, bare finklær på skrotten.

Eller/og redd for møkk i kliniskrene modernetider som du selv sier..

FCN og VCCN Sessongåpner Gardermoen søndag 4 mai 2025 Sessongåpner-gardermoen-4-mai-2025

FCN Vålerbanen 6-7 juni 2025 (Del1) FCN Hovedtreff Vålerbanen 6-7-juni 2025 (Del1).

FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 (Del2) FCN Vålerbanen 22-23 august 2025

FCN på GMS 5-7 september 2025 Grenland Motorsportsenter helgen 5-7 september 2025

FCN Sessongavslutter Gardermoen søndag 28 september 2025 Sessongavslutter-gardermoen-28-september-2025

Posted
Dekk av idag er noe tyngre siden 5x13 hersket asfalten uansett om det er aldri så mye lavprofil alulegering.

225/75-16x6stål merkes! ja ja er bare 2ganger i året..

la om 255/35 18 dekk i vår, tror du jeg sleit? :shock:

Holdt på å brekke den vektstanga som man bruker for å vippe av dekket.

Stivere dekk har jeg til dags dato ALDRI vært borti!

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Posted

Fy ****, nå er jeg lei av hjulskift. Hvorfor er det ingen som greier dette selv, sløve jævler sier bare jeg :x

Skulle bare sykemeldt seg når det er dekkskift-sesong 8)