Jump to content

Viskere frontrute Ford Galaxy MK3 2011


Petter63

Recommended Posts

Har jeg fått et problem med  instrumentbelysning. Når hovedlysene står i auto så går instrumentpanelet i dagslys mode samt at knappene i dashbord og dører ikke har bakgrunnsbelysning. Øvrige mode på lysbryter er ok. Ellers fungere auto blending ved møtende trafikk. 

Hadde batteriet frakoblet for 4-5 dager siden, men mener at viskere og instrument lys fungerte etter dette. 

I dag virket ikke vindusviskere på frontruta. Ingen bevegelse uansett mode/ stilling på hendel. Sjekket sikring og denne er ok. Koblet fra tok ut batteriet for å se om jeg kunne ha kommet bort i en ledning eller lignende. Satte batteriet på plass. Resatte batt modul og startet opp. Viskerne fungerer, men dette med nattmodus i dashbord når lys står i auto er fortsatt det samme. 

Noen tipps på hva som kan være årsaken?

Petter

Edited by Petter63
Link to comment
Share on other sites

Mulig skudd i blinde men på min Mondeo mk4 så sluttet viskerne å virke. Tok ut hendelen m/bryter, åpnet bryter og gjorde ren kontaktpunkter i bryter, har virket siden. Kjenner ikke til din bil så vet ikke om det er samme bryter/hendel som på Mondeo.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...