Petter63 Posted November 4, 2022 Posted November 4, 2022 (edited) Har jeg fått et problem med instrumentbelysning. Når hovedlysene står i auto så går instrumentpanelet i dagslys mode samt at knappene i dashbord og dører ikke har bakgrunnsbelysning. Øvrige mode på lysbryter er ok. Ellers fungere auto blending ved møtende trafikk. Hadde batteriet frakoblet for 4-5 dager siden, men mener at viskere og instrument lys fungerte etter dette. I dag virket ikke vindusviskere på frontruta. Ingen bevegelse uansett mode/ stilling på hendel. Sjekket sikring og denne er ok. Koblet fra tok ut batteriet for å se om jeg kunne ha kommet bort i en ledning eller lignende. Satte batteriet på plass. Resatte batt modul og startet opp. Viskerne fungerer, men dette med nattmodus i dashbord når lys står i auto er fortsatt det samme. Noen tipps på hva som kan være årsaken? Petter Edited November 4, 2022 by Petter63
xr4ti Posted November 4, 2022 Posted November 4, 2022 Mulig skudd i blinde men på min Mondeo mk4 så sluttet viskerne å virke. Tok ut hendelen m/bryter, åpnet bryter og gjorde ren kontaktpunkter i bryter, har virket siden. Kjenner ikke til din bil så vet ikke om det er samme bryter/hendel som på Mondeo.
grcossie Posted November 4, 2022 Posted November 4, 2022 Har du valg i instrumentbordet på lysoppsett evt på stereoen `?
Recommended Posts