Jump to content

Heley, noen av dere som har noen tips og triks?


Guest RmB

Recommended Posts

Jeg har en Scorpio -86 2.8i 4x4, alt av ghia unntatt el framstoler (stjelt!)!

Har noen av dere styling el trimming tips til meg?

Likte bilene til momo og count.. har RS-skjørt bak og til sidene men mangler front.. litt dyr ny! :? og passer feks øyenlokkene til en sierra til min?

Link to comment
Share on other sites

86 modell 4x4?! Det må være en sjeldenhet.. Ta godt vare på den.

Det første du bør få tak i felger, sysn en så stor bil fortjener 17", gjerne breiere bak enn foran. :twisted:

Jeg har fundert litt på det sier om øyelokk, og... Det erjo ikke verre enn bare å prøve. Enten sammenlign med Sierran til kompisen din, eller kjøp et sett og håp på det beste. :shock:

RS-fronten har jeg sett på Realcar.se:

http://realcar.e-line.nu/servlet/us_pyra?w...=loginguest&p=H

://http://realcar.e-line.nu/servlet/us...oginguest&p=H

tror ihvertfall det er den. og 1700 svenske er jo ikke så aller verst...

Bytt ut speila dine til 95-> Scorpio. De er penere og lakkerte.

En stor eksoshale bør du ha. Og... Vel, bruk fantasien, og ikke glem igjen smaken i r**a.. ;)

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

hehe.. skal ikke gelemme smaken der! :lol:

nie, har heller ikke sett så mange 86 4x4.. men ikke tenkt nærmere på det før du nevnte det.. Sant nok med de felgan, det e en stor bil..

Takk for linken med RS fangeren, 1700 svenske er ingenting.

får sjekke litt bedre opp med de øyenlokkene... passer speilene rett over eller må det moddes?

Link to comment
Share on other sites

Nye speil må jeg kjøpe meg å :)

Håper det går ann å kjøpe uoriginalt.

 

Det er bare å ringe en høgger og høre om de har speil til 95 scorpio eller nyere. De passer rett på , men har du el.justering kan det være du må koble om litt, det er forskjellige kontakter på 86 og 95.

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

94RSstylingen er Fordprodukt, men ser ut som noe fra www.mcrallying.co.uk

Link to comment
Share on other sites

ja, har ringt til dem før å prata om den "runde" fangeren å hørte om pris.. 4k skulle han ha.. men tror jeg var full når jeg vurderte den!

Link to comment
Share on other sites

ja, har ringt til dem før å prata om den "runde" fangeren å hørte om pris.. 4k skulle han ha.. men tror jeg var full når jeg vurderte den!

 

Eller ihvertfall utilregnelig i gjerningsøyeblikket. Skulle vel helst vært tvangsinnlagt på sinnsykehus. :shock: Dyr var den og...

Jeg vet om en på Gjøvik (han kan være fra Raufoss) som har den stylingen på bilen sin. Makan til rullende vannblemme har jeg aldri sett. :D

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

hehehe :D :D

vannblemme var faktisk ett passende utrykk for den "stylingen"!!

nei, tror jeg hadde drokket tresprit når jeg vurderte den... må ha vært blind. men var litt hissig for og få den litt skilt ut ifra mengden da..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest scorpioman
Enten sammenlign med Sierran til kompisen din, eller kjøp et sett og håp på det beste.

 

Har sammenlignet med en 90 mod sierra å lyktene er IKKE like....

Dem bare ser sånn ut...

Link to comment
Share on other sites

nja, alt går jo men skal gjøre det som tyskern har gjort med sin bil i topicen "verdens råeste combi?". Hatt lenge planer om å gjøre det sånn, men ikke helt likedan skal det være.

Link to comment
Share on other sites

quote]

 

...

Jeg vet om en på Gjøvik (han kan være fra Raufoss) som har den stylingen på bilen sin. Makan til rullende vannblemme har jeg aldri sett. :D

:D Kjenner tidligere eier, også fra Raufoss! Dere skulle sett stylingen før den var lakkert! Det lignet på Ford RS, men kvaliteten var ikke helt den samme kan du si! Lakkereren var rimelig oppgitt!
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...