bige Posted July 31, 2005 Posted July 31, 2005 http://www.passionford.com/forum/viewtopic.php?t=123509
cosworth87 Posted July 31, 2005 Posted July 31, 2005 lest det,... virka ikke så dumt det da må bare få meg cossie først
Count Posted July 31, 2005 Posted July 31, 2005 Stod en guide om dette i nyeste performance Ford, eller var det Fast ford...? Uansett, blir kvitt dette styret med tennplugger da ihvertfall! 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Guest Pjuker`n Posted July 31, 2005 Posted July 31, 2005 Stod en guide om dette i nyeste performance Ford, eller var det Fast ford...? Uansett, blir kvitt dette styret med tennplugger da ihvertfall! <{POST_SNAPBACK}> Må jo fortsatt ha tennplugger...
Count Posted August 1, 2005 Posted August 1, 2005 Hehe... Dust.... Med at Cosworthene er så kresne på tennplugger mente jeg å si da... 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
RS 1000 Posted August 1, 2005 Posted August 1, 2005 Hehe... Dust.... Med at Cosworthene er så kresne på tennplugger mente jeg å si da... <{POST_SNAPBACK}> Hvilke tennplugger vil du anbefale og hvilke vil du fraråde å bruke da ? Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Recommended Posts