Jump to content

Ford Sierra Sedan


Zetec-S

Recommended Posts

Har en Sierra som bare sitter å støver ned. Har en IS motor + den orginale motoren (CL)

Prøver å selge alt av deler.

Befinner seg litt nord for Bergen, og alle "store" deler må hentes. Små deler kan sendes ved et tillegg i pris.

 

Skrik ut om dere vil ha noe, har ikje helt oversikt over alle deler, men skal lete etter det viss dere sier ka dere vil ha. :)

invert-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har ingen bilder enda nei, kanskje det kommer noe.

Men det er ingenting å se på egentli. Bilen er strippet for det meste, alt ligger litt strødd for øyeblikket. En del rust på forskjellige plasser. Det er et prosjekt som er gitt opp, så kanalene er skjært av (har nye liggende). Eehhm, den er rød... 88 modell

Bare si ka du er ute etter, så skal eg se. :)

invert-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

Guest mr_doodee
Har en Sierra som bare sitter å støver ned. Har en IS motor + den orginale motoren (CL)

Prøver å selge alt av deler.

Befinner seg litt nord for Bergen, og alle "store" deler må hentes. Små deler kan sendes ved et tillegg i pris.

 

Skrik ut om dere vil ha noe, har ikje helt oversikt over alle deler, men skal lete etter det viss dere sier ka dere vil ha.  :)

 

er det kort panser og grill? sotet baklykter og skiltplate?midtkonsoll? fint interiør?svart golvteppe? spoiler?

Link to comment
Share on other sites

Guest mr_doodee
Har en Sierra som bare sitter å støver ned. Har en IS motor + den orginale motoren (CL)

Prøver å selge alt av deler.

Befinner seg litt nord for Bergen, og alle "store" deler må hentes. Små deler kan sendes ved et tillegg i pris.

 

Skrik ut om dere vil ha noe, har ikje helt oversikt over alle deler, men skal lete etter det viss dere sier ka dere vil ha.  :)

 

befinner bilen seg nærme knarvik? siden du sier nord for bergen?

Link to comment
Share on other sites

Combatkit: skal sjekke

 

mr_doodee: 2 lange panser uten grill

vanlige baklykter 2 sett

Skiltplate; skal sjekke

Midtkonsoll ja, trur det er lakkert svart

Interiøret er brunt. Brune seter og dash (ikkje bakseter)

Gulvteppet er spraylakkert svart... ;)

Den befinner seg ganske nærmt Knarvik ja. Kor i verden er du?

invert-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

Guest mr_doodee

bor på lindås!

kan godt komme å se på den en dag, og kjøpe de delene eg har lyst på;) du lager vell fin pris på klubbmedlemmer?

mest interissert i midtkonsollen hvertfall! spoiler på bagasjerommet?interessert i bagasjeluken vist den er rustfri! og begge dørene høyre side vist de er rustfri!

 

kan du ta noen bilder å slenge opp?

Link to comment
Share on other sites

combatkit: nope, sorry

 

mr_doodee: midtkonsollen skal ligge der trur eg. Har ikje spoiler, men luken er rustfri så vidt eg husker. Dørene er som sagt en del rust på. Ivertfall den fremme, husker ikkje om det var så mykje på de bak. Bilen står på Seim, så send en PM du, så kan vi avtale noe. :)

Kan høre med han andre som var med på prosjektet om han har noen bilder.

invert-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

Sedan: skal si ifra viss eg ser noen ;)

 

cosworth87: IS motoren står her ja. Følger med bensintank og alt ledningsnett husker eg riktig ja. Bare kjøpt hos en hugger, Ellers er det ikkje gjort noe med den. Den startet helt fint i den bilen vi kjøpte den fra, sjekket det før vi kjøpte. Så skulle tru den er i fin stand.

invert-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...