Bdt Posted August 12, 2005 Posted August 12, 2005 Hva er forskjellen mellom 2wd sedan og 2wd vingebil forstilling?hvis det er noen forskjell da.... COS it`s WORTH it!
Guest Ford Gnomen Posted August 12, 2005 Posted August 12, 2005 Er forskjell på stab.staga, så du får mer caster med vingestag.Og det er forskjell på festa til spindelen på bærearma, noen har kon noen har bolt.Og noe småtteri til jeg ikke husker.
Jonny.B Posted August 12, 2005 Posted August 12, 2005 Er forskjell på stab.staga, så du får mer caster med vingestag.Og det er forskjell på festa til spindelen på bærearma, noen har kon noen har bolt.Og noe småtteri til jeg ikke husker.<{POST_SNAPBACK}> mere caster med sedan stab.stag... Prosjekt Electric orange Cossie
Guest zr50sl Posted August 15, 2005 Posted August 15, 2005 mere caster mere selvoppretning,men kan bli tyngre å svinge med ved stillestående og eller sakte fart.. positiv eller negativ Caster vil si fjærbeinets helling forover eller bakover i topp iforhold til den loddrette linje... viss jeg ikke husker feil nu så var positiv caster fjærbeinets helling bakover i topp.. mulig det var omvendt,lenge sia man har holdt på me disse hjulvinklan...
Leo Posted August 15, 2005 Posted August 15, 2005 Jeg vil tro tilbakemeldingen fra forstillinga i sving blir kraftigere jo mer caster man har. Positivt: Du kan nesten slippe rattet og la bilen rette opp selv når hekken stepper ut. Negativt: Tungt å dra styringa tilbake mot null FØR sladden er over når du vil være tidlig ute og forhindre en kembo kontra. Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice
rscosworth Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 da har beltevogna positiv camber drar ut på vinterføre så er det nesten bare å slippe rattet har også merka at det kan være litt tungt å være foran sladden på opprettinga..spesielt med kald servo-olje. var plaga med det sist vinter. drog en liten en bak sas og dæven røske som æ måtte bruk makt på rattet for å få det på plass igjen problemet va sikkert gammel servo-olje eller nå sånt. håpa iallefall d blir bedre nu...
bige Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 Hadde same problem med 4x4 , måtte bruke "kraft" for og rette opp bilen . Og det var gummien på toppen av støt demperen og lagret under holderen
rscosworth Posted August 17, 2005 Posted August 17, 2005 må vel prøve bytte dem foringene da.. merkelig at problemet blir borte etter litt kjøring da...
Recommended Posts