Jump to content

Bilstereo


Rockfordman

Recommended Posts

Noen her som har no brukbar bilstereo i fiestaen sin da? her er mitt: :D

 

 

Sony cdx 700x cd-spiller, Sony cdx 45 10-cdskifter, sony sub, Rockford Fosgate hcp2369 bakhøytalere, Rockford Fosgate hpc2205 fronthøytalere, Rockford Fosgate 150s 2-kanals forsterker. Rockford Fosgate Power 550x 4-kanals Forsterker.

 

bagasjerommet.JPG

82 Mk1 Fiesta Xr2 prosjekt. 

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

her har du mitt annleg i en fiesta. prosjektet var ca halv ferdi når dette bildet ble tatt. Består av 2 stk rocford fosgate 3212 subber plus 4 stk

JBL decade 6*9 i hattehyllen,og en pioneer deh2460r cd spiller.. har en Poweraqustick 1500 til å drive 6*9ene og en RF bd1001 til subbene. Durte bra, men bilen ble ***** lav bak grunnet vekten av subbene og kassen. solgte annlegget for en tid tilbake(angrer som en hund), men skal bygge komplett Rockford annlegg te våren.

Link to comment
Share on other sites

her har du mitt annleg i en fiesta. prosjektet var ca halv ferdi når dette bildet ble tatt. Består av 2 stk rocford fosgate 3212 subber plus 4 stk

JBL decade 6*9 i hattehyllen,og en pioneer deh2460r cd spiller.. har en Poweraqustick 1500 til å drive 6*9ene og en RF bd1001 til subbene. Durte bra, men bilen ble ***** lav bak grunnet vekten av subbene og kassen. solgte annlegget for en tid tilbake(angrer som en hund), men skal bygge komplett Rockford annlegg te våren. håper jeg får til å sette inn bildet her.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

har nå begynt å kjøpe stereo til fiestaen min.

Kom over RF 1001bd power forsterker ny for kr4999 hos radiospesialiste,

bestilte også 2 stk 12` subber av type 2112 hx2. Fikk de for 1998kr pr,stk.

 

Nypris forsterker- 9998kr

Nypris pr.sub- 3498kr.

 

Fikk det samla for 8500 kr.NYTT!

Synest det var billig jeg.

Hvordan går det med annlegget ditt da for tiden? Noen forandringer siden sist eller?

Har nå også 4 stk 6*9 i hattehyllen med en 2*300 w rms forsterker.

Får tingene i posten på fredag håper jeg. Mangler bare kondensator no, tror jeg :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...
Hehe, ser du måtte dele hattehyllen/bygge om.

Plass er sannelig en luxus i fiesta.

Jupp. skal bygge om nå :) SKkal på Brs soundoff så skal prøve å mekke litt fancy bagasjerom. Blir spennende. kan sikkert hive ut et bilde når jeg er ferdig :D

82 Mk1 Fiesta Xr2 prosjekt. 

Link to comment
Share on other sites

Og fjærn de plastk dekselene hattehylla ligger på.. det lager ikke annet en masse lyder og ser sykt teit ut. ;)

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

Ta ut dørkplata og reservehjulet, så har du dobbelt så høyt bagasjerom.

Har planer om nå sånt nå :D tenker å bygge vegger baki slik at det vil se ut noe sånn som dette: \__/. hvis man skjønner. litt vanskelig å vise. plast dritten skal ut :D reservehjulet forsvinner ja. Er bare dødvekt. får jo sånn fancy sprayboks i disse dager :D

82 Mk1 Fiesta Xr2 prosjekt. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ja, da var sub, cd-spiller og bakhøytalere stjålet  :angry:

Dritkjipt!! Ka skjedde?

etter å ha fiklet en stund med ene låsen så noen idioter seg nødt til å knuse sideruta for å ta seg inn i bilen min. de tok så tak i hele midtkonsollen og reiv ut hele greia, så tok de ned bakseteryggen og lempa ut subben og bakhøytalerne. de har også prøvd å kutte ledningene på forsterkeren for å ta den også, men det fikk de ikke til. heldigvis. Bilen sto parkert på en populær badeplass i trondheim og inbruddet skjedde imellom 11-1600, altsåp midt på lyse dagen :( så sitter nå igjen med forsterker, kondensator og fronthøytalere. vurderer å selge unna det for skal kjøpe ny bil og trenger pengene.

82 Mk1 Fiesta Xr2 prosjekt. 

Link to comment
Share on other sites

kjære vene! se på dette beistet :huh:

Synest at klubben kan spante en sånn på meg te jul

Fan meg gale når forsterkeren koster mer en bilen hehe :P

Her selv en liten 1001bd som er ca 1/4 av størelsen te denne, og den rævspiller

2stk 12 tommere. Denne hadde vel masakrert de stakkars subbene mine :ph34r:

 

http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1043

Satt å siklet på den der jeg også forleden dag! men må jo ha et eget kraftanlegg for å drive den sikkert :D

82 Mk1 Fiesta Xr2 prosjekt. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...
Guest lillefot

anlegget i fiestan min: sony cdx-m8800 spiller, Infinity kappa perfect 5.1 frontsett, mds ac-3 (2x150w) forsterker til frontsett, boston acoustic 10", og en 4 kanaler til denne..

 

bilde kommer snart, etter jobben med plexi osv er gjort..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...