Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen som kan litt om diff her??

Åpnet en cosworth bakdiff i går kveld av nyskjerrighet.. hva i all verden er den guffa som ligger på lamellene? lignet på fett, men da en tok på det fyy så seigt.

 

Og hvordan f.eks få en slik diff og bite bedre?? vis den liksom spinner kun på ene?

-91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS
-ST.orange/svart hiace. trekkbil :)

www.markisemannen.no

 

Guest Larsern
Posted
er det kun en lammel ekstra som blir "brukt" å lagt inn? det blir passe stramt??

 

Blir passe stramt en liten stund, og så er det samme driten igjen... Holdt ikke lenge på bilen min iaf. Ett par mnd kanskje.

Guest Larsern
Posted

Mener det er en slags silikonolje. Ikke så lett å få tak i tror jeg...

Posted

Den guffa som er inne i sperra må være der for at den skal virke.Er kun ett firma i England som har utstyr til å fylle opp igjen en slik sperre.Hvis de har inn litt ekstra blir sperra strammere.Dette ble gjort både på GPA og N rallybiler i Norge og andre land før i tiden.En billigere løsning enn ordentlig sperre.

Posted (edited)

Her og Her

 

Ser du foresten bilde av hvordan det ser ut....

 

Er ikke den gøyeste jobben man finner...

 

D er 3 forskjellige larmeller inni der og de skal ligge i riktig rekkefølge derretter skal d ligge en låsering....

Edited by Cossi2wd
Posted
HER og HER Ser du foresten bilde av hvordan det ser ut....

 

Er ikke den gøyeste jobben man finner...

 

D er 3 forskjellige larmeller inni der og de skal ligge i riktig rekkefølge derretter skal d ligge en låsering....

 

 

Linkene virker ikkje.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...