RS|Stian Posted September 4, 2005 Share Posted September 4, 2005 På Focus 2001 modell sitter det oransje blinklys i frontfangern. Går det ann å få tak i disse i hvite? Evt. passer de som sitter i fangern på Focus RS over på en vanlig Focus? Etter det jeg har sett av bilder og slikt ser de nokså like ut? Noen som kan med sikkerhet fortelle det? FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gess Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Det finnes iallefall en mengde forskjellige uoriginale blinklys, både hvite og andre farger.Jeg fikk kjøpt noen helt klare fra england, bruker orange/krommede pærer.En ser ikke at det er blinklys før de blinker. Ser mye bedre ut enn de sotede eller vanlige hvite med ruglete glass. Mvh. GeirS Granada 1976, MkI 2.6 GL Hyundai i40 2011 mod. Volvo V90 T6 2021 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted September 5, 2005 Author Share Posted September 5, 2005 Takk for svar Hvor bestile du fra? Ligger det bilder av dem på nett? FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gess Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 Jeg fikk en kar som gikk på skole i england til å kjøpe de med seg, husker ikke helt hva butikken het, men de har ofte annonse i Fastford.Lurer på om de het et eller annet med crystal.De er iallefall helt klare, kan se om jeg får lagt ut bilde av bilen min. Og som tidligere nevnt så fikk jeg oså kjøpt pærer med blankt belegg slik at man ikke ser at pæren er orange, slipper speilegg effekten Mvh. GeirS Granada 1976, MkI 2.6 GL Hyundai i40 2011 mod. Volvo V90 T6 2021 Link to comment Share on other sites More sharing options...
focusst Posted September 5, 2005 Share Posted September 5, 2005 www.esptuning.co.uk Over til fienden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted September 5, 2005 Author Share Posted September 5, 2005 Har nettopp fått bekreftet at blinkersene som sitter i fangern på Focus RS passer på vanlig Focus. Dama kjøper seg mest sannsynlig en Focus i løpet av uka, og hvite blinkers er jo et must på en svart bil FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts