Jump to content

Tommelom93

Klubbmedlem
  • Posts

    3931
  • Joined

  • Last visited

About Tommelom93

  • Birthday 02/24/1993

Medlemsinfo

  • Bosted
    Bergen
  • Medlemskort
    Tilsendt i posten og digitalt

Profile Information

  • Kjønn
    Male
  • Bosted
    Bergen
  • Interesser
    Ford

Recent Profile Visitors

37037 profile views

Tommelom93's Achievements

Ford RS

Ford RS (6/6)

  1. Regnet lettet opp og solen kom frem, og da må godbilen nytes Sierraen nærmer seg 300 000km, som er knapt innkjørt for en V6'er🤭
  2. https://www.finn.no/467077309
  3. Tok ett bilde av mine OG's
  4. Takk @minicossie for deling av bilder og det var mye flott å se Stor tommel opp!
  5. @Fresh| Kjedelig at han ikke fullførte bygget, men forhåpentligvis kommer bilen på veien igjen om den blir solgt
  6. Er ikke dette en tidligere forum bil da? Synes det er noe kjent med den før den ble lakkert hvit🤔
  7. Det var et heller mer fornuftig bud Men kjenner jeg meg rett denne forblir i mitt eie, for risikoen for truserøsk er der fremdeles😅
  8. Det er nok bare bilde som lurer, for den er like høy fremme som bak Men denne blir nok aldri solgt.
  9. Det slik det skal være og ærlighet kommer man lengst med Kjekt å høre bilen blir restaurert og ingenting er bedre enn det!
  10. Ouch... det var et slag under beltespennet
  11. Et prosjekt som er til salgs med pustehjelp https://www.finn.no/464640859
  12. Enig med deg og forhåpentligvis havner denne Sierraen i gode hender, og blir tatt vare på videre. Siden bilen er pusset opp, trenger man heller ikke å bekymre seg for rust, for det er blitt reparert og fikset👌
  13. Du har et poeng, men vi alle tenker forskjellig Selvfølgelig er det ekstra stas å ha en bil uten rust og som er like strøken nå, som da den var ny. Men igjen er alt avhengig av hva en kjøper er villig til å betale for bilen. Personlig ville jeg aldri betalt 100k for en 740, uansett hvor strøkent det måtte være, men det er min mening😅
×
×
  • Create New...