Du blokkerer røret, som går fra egr til innsug, på egr siden er det en flens med 2 skruer, skru opp der, lag en platebit i rustfritt, som du skjærer til og borer 2 hull til skruene, 2-3mm tjukk holder. Har ikke noe tegning dessverre
Turbo slanger og ic er greit å få sjekket ja. Her er og et godt tips https://www.google.com/search?sca_esv=7fc613d9cd9ef286&rlz=1C1VSNG_enNO713NO727&udm=7&fbs=AIIjpHw2KGh6wpocn18KLjPMw8n5Yp8-1M0n6BD6JoVBP_K3feGUoK8TOe98svBd4SvFZHlTWCqE84WDv8dUl19jFqRkPxAKfuDgR09MZHGzKicf5s2LrdOvs1SGcJhJVPuaEguDzrvzXSJV7dgQHpALLmLU0xPeTTpAtl7SLnfvKELPijMor2dqlGfKbF3SJ1pW1yjAwfwF&q=ford+kuga+p2263&sa=X&ved=2ahUKEwjE-Zviw7qPAxX1LBAIHXcsNAsQtKgLegQIFBAB&biw=1093&bih=500&dpr=1.25#fpstate=ive&vld=cid:3e0c1d82,vid:IPFKBNSDffg,st:0
Var iike så mye å bli klok av der, de føler verdiene du har der ser ok ut, får du kjørt mens du logger og så legge inn et referansepunkt, som man kan finne igjen når den lugger
Egr jobber rundt 1500omdr på varm motor. Har du mulighet å logge ventilstilling på egr, og innsug temp? Det kan og være dyser som lager krøll, kan reagere på temp
Du kan muligens få lekkasje visst trykket blir for høyt i systemet, siden kompresor går hele tiden istedet for syklus som den skal ha. Kan være vifte modul, den som sitter på vifta eller den tynne lilla eller blå l ledningen som har brudd
Det kan komme en oljeskvett i ny og ne, kommer ann på hvor slitt motor er og hvilken klaringer du har. En kan lage seg til med en egen skjult catch tank og, men ellers kan du prøve uten.