Jump to content

Fakeworth

Regionsleder Midt
  • Posts

    5361
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Fakeworth

  1. Takk takk! Joda, den er egentlig ganske så pen.. Kunne trengt noen nye lister på sidene, ser litt rart ut uten syntes jeg. Også er det desverre litt ihjelvalsa hjulbuer på den. Tidligere eier har kjørt med brock B1 felger på den. Sier seg selv at det ikke blir helt bra. Men får sette på orginal escos felger ellerno, så fyller det vel greit ut. Sykt irriterende at jeg solgte 17" comp felgene mine forrige uke! Men bilen virker igrunn veldig bra, det skal kun være chip eksos og filter, lader vel ca 0,9 men syntes den virket veldig frisk.. Ellers er det grp.a pakning, skal være coilovere, gule poly i alt annet en broa bak, men de fulgte med. Men har litt småfeil ellers og mangler eu kontroll da. Men tror ikke det skal stå på noe særlig, har fått noen ener og to'er feil bare.. Rust er kun såvidt under baklykta på std plassen og ørlittegrann ytterst på falsen av ene hjulbua bak. Har ikke kikka så mye over den ellers da, fikk den igår kveld i halv åtte tiden på døra, og kvart på åtte kom folk til fest her, så fikk dårlig tid. Får se litt over etterpå når jeg er ferdig å vaske Men trenger en ny bakfanger om noen har.. Den er litt knust! Sjekk forresten den idiotiske olje utåndinga på toppdekselet.. haha Og prisen var svært så hyggelig ja.. Får skylde på finanskrisa. Bilen har gått sandnes mellom 99 og 05 ble så solgt til varhaug og i 06 gikk den til haugesund hos to forskjellige eiere der til jeg fikk den. Om noen tror de har sett den før.. Hadde vært kult å sett noen gamle bilder av den.. Har også navna på alle tidligere eiere da..
  2. Slenger ut et par til.. Stooor takk til Loffen og broren som stod for henting! Kjekt å få bil levert på døra.. Utrolig bra service! Elsker magentarød sedan med skinn..
  3. Fakeworth

    Ny bruksbil :)

    Måtte ha en bil til i tillegg til passelaten
  4. Gjensidige som gjelder ja..
  5. Skulle hatt tak i en ny bakfanger til nye bilen jeg.. Magenta rød hadde vært digg så jeg slapp lakk, men ikke noe must. Kan til nød ta en strøken 2.0 L fanger fra sedan. Horten 98419941 PM
  6. Har en fremdiff ifra 2.8 4x4 om det er interessant..
  7. Går vel kansje i lyktene på vinga?
  8. Det stemmer nok neppe.. Escort og sierra er veldig forskjellig..
  9. Neida, ikke frode englund som kjøpte den tilbake. Men han i østfold bytta den fra seg for to år siden og kjøpte den tilbake forrige uke, men satt den til salgs igjen.. Den omega'n er forresten til salgs den også hørte jeg.. rundt 100k
  10. Den annonsen fra vestfold er solgt.. Gikk til gamle eier'n.. Som har annonsert den igjen i østfold, om noen ble forvirret av autodb annonsene..
  11. Den her ble bygd i horten den.. Stod lagret ute rett ved meg i mange år før sikkert du kjøpte den..
  12. Solgt.. Desverre da jeg har handla meg ny bil de hadde gått rett på Doh
  13. Solgte mine for 7k omlakkert i hvitt uten dekk jeg. Og alle var 8x17. Vanskelig å selge felger om dagen tror jeg..
  14. Hvordan ble det med bilen? Ender den opp på forumet her?
  15. www.fmcs.nu
  16. Det er vel igrunn flere som får solgt. Relativt kjapt også, men så er det de som står uendelig lenge også. Men med grei pris riktige mods og så burde det ikke være noe problem. Er vel alltis lettere å selge store turbo'n også da.. Men du har jo greie felger, moretter og vinga, det er jo det mange ønsker seg.. Tror nok det går bra jeg.. Lykke til! Ps, ville fått på leppa også, ser såå mye bedre ut med.
  17. Og ta alt med en klype salt..
  18. Sendte i to separate pakker da.. Og det her var i oppkrav..
  19. Det var billig! Jeg mener rundt 5k
  20. Jeg sendte et sett med felger i posten nå, 750kr..
  21. Mener det er likt ja.. Han jeg kjøpte komplett koffertlokk av skulle ihvertfall montere en fra std escort.. Hør med extreme, han jeg fikk den av..
  22. Hva heter hjernen i T-35 escos? Er det ikke p8? Er den like grei å skaffe chip til som l6 og l8? Hvordan ser jeg på den at det er en T-35 hjerne (p8) isåfall?
  23. Har en jeg.. Gi bud..
  24. Pris på hjerne og motornett?
×
×
  • Create New...