Jump to content

Fakeworth

Regionsleder Midt
  • Posts

    5361
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Fakeworth

  1. 2-Svinghjul- 800stk 2-Trykkplate- 800stk 2-Org kamsett- 800prsett 1-Svingjulsdemper- 800stk 1-Innsug- 800stk 1-Stempel/råder sett 0,5dim 1800prsett 1-2wd bensinreg 500stk 1-2wd starter 800stk 2-dynamoer 800stk 1-arp studs 800prsett 2-Grådysesett 1500prsett 1-Komplett fordeler 800stk 1-Veivsensor med brankett 500stk 1-T5 clutchshus 1000stk 1-2wd oljepumpe 800stk 1-2wd vannpumpe 300stk 1-L6 hjerne 1200stk 1-Motorfester 300prsett 1-Tank giver sierra 800stk Ring eller sms for spm da eier'n ikke er er inne.. Befinner seg i vestfold/horten 93817661
  2. Send en melding til biltilsynet, få navn på eier og sjekk opp.. SMS: Regnr U1600 til 2282
  3. Like greit å bestille glassfiber deler vel? Om ikke du skal bygge ordentlig om en gang..
  4. Tipper det er en som bor like ved meg sin.. Driver skaane import..
  5. Felgene er under 1 år gamle, brukt 3 mnd på vei, ellers hatt de lagret bare.. Dekka er noe billig greier, kom vel på rundt 4k for alle 4 ferdig pålagt.. De har også gått max 3mnd på vei.. Langt under 5000km ihvertfall. Har forresten prøvd de på en sierra cosworth med coilovere og gikk rett på uten problemer.. Ingen subbing i skjermkanter eller i coiloverne..
  6. Bilde av tårnstaga?
  7. Fått bud på 6000kr, men må litt høyere..
  8. Klubben har vel en avtale med de også har de ikke? Har to systemer jeg, en i esccort'n og en ekstra i stua etter Audi S6'n min.. Dumt å gi med til neste eier, for koster jo rundt 4k å kjøpe og 1800kr pr år..
  9. Samme parklys som escort cosworth?
  10. Jeg har da.. Bor i horten, ca 25 min fra sandefjord.. Er 2 stk til her da..
  11. Er ikke så mye billigere når man får med en hel bil på kjøpet da.. For 50k
  12. B-K har felger til salgs også.. 4000kr tror jeg
  13. 3 bra map passer ikke til motorstyringa på din KNA..
  14. Synd å ikke lakke inni dører og sånn, når man gjør det så bra ellers..
  15. Og du kan være sikker på at di ikke gir lyd ifra seg noe før.. Vært der ja.. Ble tatt av en pol10 som var på vei til jobben etter at jeg hadde flisa forbi'n i en tunell dagen etter jeg hadde fått min første cosworth.. Tok lappen på stedet og måtte i avhør både jeg og han som satt på.. Jeg hadde såklart kjørt i 82km/t i 80sona max, selv om han pol10'n hadde påstått at jeg kjørte forbi i ekstrem høy hastighet. Fikk lappen tilbake tre uker på dagen, etter at de ikke hadde nok bevis.
  16. Tror han gikk for full opp pussing isteden om jeg husker rett.. Drev med å skulle ha ut frontruta og ribbe bilen ihvertfall.. Men det er jo mye billige escorter til salgs nå da..
  17. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2048820
  18. Den ble stjålet, borte en uke eller to, funnet igjen. Fikk være i fred i ca 6 måneder og stjålet igjen.. Tror nok den bare er deler eller rammebytte igjen av den gitt.. Den var ganske bra den, hadde litt rust rundt A stolpen og innerskjermene foran som ble tatt, var planer om å bygge om til v8 eller 2.0 cosworth da den forsvant fra verkstedet vårt... Ble vel observert på henger sørover på E-18 om jeg husker rett.. Tror jeg har noen bilder av den på den andre pc'n..
  19. Ble porno da..
  20. Jeg kan forresten levere de nylakkert i hvilken som helst farge.. Hvit, sølv, sort, etc. om det skulle være interessant, uten tillegg i prisen..
  21. jeg.. 300
  22. http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=46093 Kasse til halv pris her..
  23. Nå gir jeg **** i bror.. Har prøvd å hjelpe han, men han driter tydeligvis i dash'n in da.. Har sendt han nr ditt, men tar tydeligvis ikke kontakt med det.. Bekalger...
  24. Ble nok desverre slått på målstreken her, så får heller gratulere noen andre heldige med ny motor Får nok leite videre etter mere power jeg..
×
×
  • Create New...