Jump to content

Fakeworth

Regionsleder Midt
  • Posts

    5361
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Fakeworth

  1. Tok meg litt frihet Håper ikke And eller MiniCossie syntes det gjør noe. Evt si ifra om jeg skal endre noe. Årets store Ford og Hondatreff 2026 med banekjøring, utstilling og camp på Grenland Motorsportsenter - Refuel
  2. Fin langt fra, men langt ifra fin kanskje Du kan jo kjøre å se på den, står jo like ved deg
  3. Kanskje skinnstolene fra sierra fremme og skinn fra Scorpio bak er lettere? Om proposjonene der er bedre i forhold til granada?
  4. Wow, hadde vært sykt
  5. Fakeworth

    2024 Mustang

    Kul film og kul bil!!
  6. Så bra!
  7. Vi får stille sammen neste år @minicossie
  8. Vogna er solgt nå forresten. Gikk fort det
  9. Tja, mulig det kommer litt info over helga om ikke @minicossie røper det
  10. Skal høre med kona jeg Kan se ut som jeg rekker å få bil nå
  11. Er så glad i stasjonsvogner Leiter etter bil, men blir ikke ny stv denne gangen desverre .:) Bra pris også, billig inngang til cosworth avhengighet
  12. Volden da?
  13. Kan bli bra dette her Skal prøve å få ordnet med kona så vi kan stille evt. Litt avhengig av at noe annet går i boks Det er jo mye ford i området, men det meste er parkert
  14. Det ligger 1.mill i heftelse på den fra forrige gang den ble solgt.
  15. Legger ut link til bilder så jeg slipper å leite frem en annen gang fordbilfabrikken07092024
  16. Så den, var meget pen ja.
  17. Okay Kult uansett
  18. Har du bilde av den på GT?
  19. Skjelden sak ja, men over tredobbel pris av hva jeg hadde akseptert Men det er nå meg. https://www.finn.no/mobility/item/382196508
  20. Har knapt tid til å kjøre den jeg allerede har
  21. Kul denne her ja Skulle stått sammen med oss andre som var på treffet. Morten Lerdal har hatt denne endel år sammen med den grønne, men solgte til han som pusset den opp. Ble solgt tidligere i sommer til Trondheims området. Den stod ribbet en god stund pga. endel rust, men ser ut som han som pusset den opp har gjort en super jobb.
  22. Nei ingen orginale som var slik. Og kanskje et fåtall sierra om det var noen i det hele tatt..
×
×
  • Create New...