Jump to content

Fakeworth

Regionsleder Midt
  • Posts

    5361
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Fakeworth

  1. Han skrev: da var det over for denne gangen i tråden før den ble stengt, så gikk ut ifra at den ble solgt.
  2. Ble det Danny sin røde? Så den var solgt nå
  3. Fakeworth

    God Jul
  4. SSP som gav tilbudet?
  5. Ligger en til Escort på facebook nå.
  6. De har startet med repro bakskjermer vet jeg, men jeg har ikke sett framskjermer.
  7. Mk1 med bensinmotor. Rart dette her, jeg finner kun sensoren på eldre modeller. Men grcossie vet sikkert hvor den sitter.
  8. Er du sikker på at det er feilen? Jeg fikk opp samme feil på billig ebay feilkode leser. Jeg trodde det var den på min 2005mod og jo mere jeg søkte angående (VSS-vehicle speed sensor) så fant jeg bare ut at den fantes denne på toppen av girkassa på mk1 focus men ikke på mk2. MK2 bruker visstnok ABS sensorer og hjerne til å beregne fart om jeg har forstått det rett. Sjekk denne tråden: http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/67945-esp-system-fault-hvordan-fikse-dette/?p=763903
  9. Vekt forskjell da?
  10. Finnes en facebook side for den som du kan følge med på oppdateringene
  11. Finnes et firma i sverige som selger ferdig ombygde om jeg bare kommer på navnet
  12. Tommen kjenner han som pusset den opp mener jeg Den var 2wd med sellholm kasse og litt grom motor mener jeg å huske når den var nyoppussa. Skyt meg om jeg tar feil.
  13. Rust i dørkarmen på bilde 8
  14. Det var vel RS taxien som får motorbytte såvidt jeg vet
  15. Det vil jo si at bilen er ombygd også, om ikke den du så på "skulle være det"
  16. http://bigturbo.co.uk/main4.htm
  17. Som Ron sier krever ofte et par rapp med en slegge. Jeg har måtte gjort dette på 17" også tidligere.
  18. http://www.bonhams.com/auctions/23595/lot/166/ Ny mulighet, norsk bil til og med 280-340000£
  19. Husker jeg helt feil når jeg mener at både Røkke og Gjeldsten kjørte Capri på sine yngre dager? Jeg vet ihvertfall Gjeldsten gjorde det. Jeg mener å ha sett bilde av de med bilene. Ikke at det er grunn nok til å få kjøpe GT40'n men litt funfact om det stemmer uansett.
  20. Hvor mye kosta en RS200 ny? 155000£ gikk den for
  21. Porsche GT2 til 1.8mill £ 10 biler igjen til RS200 nå
  22. Det brennes penger kjapt der
  23. Jeg satt inne med han i 1 mnd, noen nærmere? Ellers skal jeg ta på meg jobben
  24. http://catalog.meca.no/CarSelect.aspx?CategoryType_ID=1 Står ihvertfall registreringsnr/rammenr øverst der du skal fylle inn.
  25. BEF er Coswort vingebil. BFGC er Cosworth 2wd. BFGC4 er Cosworth 4x4 BFG er Sierra sedan. BAC er 4 Dørs coupe. BNG4 er Sierra 4x4 Stv. BED er 3 dørs Coupe.
×
×
  • Create New...