Jump to content

hvilke motorer er best (standard sierra)


frode

Hvilke av disse ville du hatt i din sierra?  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hehe :lol: :lol:

[12' Ford Focus 1.0 EcoBoost 125hk]
[06' Mitsubishi Outlander 2.0i 4WD, 136hk --> solgt mai 2016]
[05' Subaru Forester 2.0X AWD, 125hk --> solgt januar 2016]
[06' Suzuki Liana 1.6 Sport SUV 4x4, 107hk --> solgt april 2015]
[13' Ford Mondeo 1.6 SCTI EcoBoost 160hk Stasjonsvogn  --> solgt mai 2015]
[03' Ford Mondeo 2.0 Ghia 145hk Stasjonsvogn m/ny facelift --> solgt mai 2013]
[03' Ford Mondeo 2.0 TDCI 130hk Stasjonsvogn --> solgt mars 2009]
[98' Ford Mondeo 2.0 Ghia Zetec 130hk Coupe --> solgt oktober 2007]
[92' Ford Sierra 2.0i CLX DOHC 120hk Sedan --> solgt januar 2006]
[93' Ford Sierra 2.0i CLX DOHC 120hk Sedan --> kondemnert i 2002 - savner denne bilen]

Link to comment
Share on other sites

Guest H.M.Kongen
om jeg ikke vet hva han jobber med så tipper jeg det at han ikke jobber på ford verksted.
Du gjør det neppe særlig skarpt i lotto med slik tipping, for det er akkurat det han gjør, han jobber som ford-mekaniker, har nok lengre erfaring enn meg derfra også.

 

Flere ting du vil tippe på ??

 

jaja,da har jeg vel bæsja nedover leggen da..men uansett så tok jeg det jeg blei fortalt på ford verkstedet her som god fisk jeg da.men da tok nok de og feil da.mange delte meninger om akkurat det temaet der men det får så være.jeg bøyer meg hvertfall i støvet og innrømmer en feil.sorry mac. :oops:

Link to comment
Share on other sites

om jeg ikke vet hva han jobber med så tipper jeg det at han ikke jobber på ford verksted.
Du gjør det neppe særlig skarpt i lotto med slik tipping, for det er akkurat det han gjør, han jobber som ford-mekaniker, har nok lengre erfaring enn meg derfra også.

 

Flere ting du vil tippe på ??

 

det som er litt merkelig er at du kan komme med sarkastiske utsagn rett som det er uten at noen bryr seg med det. og hvis ikke det går ann og tru på det di sier på et ford verksted så er ikke dere som jobber der mye og stole på. og siden du jobber der så gjelder det vel deg og da. desuten så sier du at fordmann jobber på ett fordverksted, og det er jo vell og bra det, men på¨hans egen hjemme side sier han at og jeg siterer:

 

"Da jeg var 22 år fant jeg ut at jeg trengte en bil, ettersom jeg nå hadde fått meg jobb innen det yrket jeg er utdannet til, nemlig IT" sitat slutt.

 

så regner jeg jo med at en ford mekanikker i med mange års erfaring trenger en it utdanning siden det er mere data en motor og beveglige deler i en ford for tia. ikke jug for folk som skriver her. og jeg regner med at det ikke er mange som får gleden av og lese dette innlegge for dere er flinke til og slette brukere hvis det kommer noe kritik til noen av dere som styrere dette.

MVH

Mr.President

Jeg vet stemmene inni hodet mitt ikke er riktige, men de har noen fantastiske ideer.

Link to comment
Share on other sites

desuten så sier du at fordmann jobber på ett fordverksted, og det er jo vell og bra det, men på¨hans egen hjemme side sier han at og jeg siterer:

 

"Da jeg var 22 år fant jeg ut at jeg trengte en bil, ettersom jeg nå hadde fått meg jobb innen det yrket jeg er utdannet til, nemlig IT" sitat slutt.

 

*sukker* Hvis du har lese og skrivevansker, så er du unnskyldt.

Men regner vel egentlig med at du ikke har lest denne tråden veldig nøye, for da hadde du sett at det var en helt annen enn fordmann jeg snakka om. Så da stenger jeg denne også, så kan du i ro og mak, gå over å lese tråden igjen mr.president, og så se om du kommer til samme slutning da :roll:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...