Jump to content

Interessant om Ford


Guest superpuma

Recommended Posts

500 AWD saloon, whose greatest virtues, we were assured, were that it was cheap and could carry eight golf bags — it looked like a Mondeo that ate all the pies.

 

Det er tydeligvis ikke barejeg som syns den ligner en stor Mondeo... ;)

 

Her var det mye å ta tak i. Fy flate, at det kan sitte så mange duster høyt oppe i et selskap er egentlig ufattelig. Lurer på hva de gjør med dagen sin annet enn å spise lunch og kaste papirfly. Håper noen i Ford leste denne artikkelen, og tok den til seg!

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er bra at det ser ut til og gaa den rette vegen naa, etter alle problemene Ford har hatt de siste aarene :D

 

Selv om Ford kommer sterkere tilbake, saa maa vi innse at storhetstiden til Ford er forbi for lenge siden. Kan jo kanskje skje at det blir en ny "Ford era" om noen aar, men det er vel lite sannsynlig.

 

Synst at det gaar nedover med alle bilprodusenter med tanke paa det man kan kalle for "biler med sjel," og det blir mer og mer nymotens "romskip."

Link to comment
Share on other sites

Guest superpuma
Ja, det er bra at det ser ut til og gaa den rette vegen naa, etter alle problemene Ford har hatt de siste aarene :D

 

Selv om Ford kommer sterkere tilbake, saa maa vi innse at storhetstiden til Ford er forbi for lenge siden. Kan jo kanskje skje at det blir en ny "Ford era" om noen aar, men det er vel lite sannsynlig.

 

Synst at det gaar nedover med alle bilprodusenter med tanke paa det man kan kalle for "biler med sjel," og det blir mer og mer nymotens "romskip."

 

Problemene er ikke over for Ford Europa... 1,12 milliarder euro i minus... http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?a...?aid=22071&tid=

 

Jeg håper Ford innser at løsningen er å lage bedre biler enn de andre, ikke bare bygge likt de andre, bare billigere....

Link to comment
Share on other sites

The Daily Telegraph har en lang, god artikkel om Ford og fremtiden.

http://www.telegraph.co.uk/motoring/main.j...1/16/ixmot.html

 

Dette var skummel lesning... Huff, minner ikke mye om 70 og 80tallet i denne teksten.

 

Kjørte inn på en stor Pplass idag og så en Fiesta bakfra inntil jeg kom op på siden å så det var en C-Max :oops:.

 

C-Max er litt sent etter at alt Safirahysterian har lagt seg...

 

Er ille når jeg ikke klarer å skille ulike Forder fra hverandre.

 

Denne softe mainstreamtrenden må ta slutt.

Mondeo snylter litt på Passat synes jeg og selv om den er pen så er den ikke The Original. Kunne vært på tide å fronte litt.

 

Ford's brand-new 500 saloon er ikke nytenkning.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...