Guest Øyvind Tempel Posted January 10, 2006 Posted January 10, 2006 Når jeg kjøpte bilen så var den senket fra tidligere eier i sveits.Men når jeg skal på biltilsynet å vise den så må jeg ha tuv papirer på senkesett og dempere. Så da var spørsmålet. Jeg regner med det er 40/40 senking jeg har på bilen, er det noen som kan hjelpe en stakkar med papirer evntuelt en kopi. Kompensasjon er en selvfølge
Guest Alexander P Posted January 10, 2006 Posted January 10, 2006 Når jeg kjøpte bilen så var den senket fra tidligere eier i sveits.Men når jeg skal på biltilsynet å vise den så må jeg ha tuv papirer på senkesett og dempere.Så da var spørsmålet.Jeg regner med det er 40/40 senking jeg har på bilen, er det noen som kan hjelpe en stakkar med papirer evntuelt en kopi.Kompensasjon er en selvfølge Det fikser vi Øyvind!
WingDude Posted January 10, 2006 Posted January 10, 2006 Du bør nesten vite hvilke merke det er snakk om da.
Guest Øyvind Tempel Posted January 10, 2006 Posted January 10, 2006 Det fikser vi Øyvind! hehe.Tenkte no jeg kunne prøve litt selv først, så slipper du absolutt alt maset Har jo god tid
Guest Øyvind Tempel Posted January 10, 2006 Posted January 10, 2006 Du bør nesten vite hvilke merke det er snakk om da. sorry Gule koni
Guest Alexander P Posted January 10, 2006 Posted January 10, 2006 sorry Gule koni Nei, nå surrer du fælt Øyvind, det er Spax dempere (justerbare) riktignok gule! Fjærer fra SUHE, skal sjekke om de leverer med TUV papir..
Guest Øyvind Tempel Posted January 10, 2006 Posted January 10, 2006 Nei, nå surrer du fælt Øyvind, det er Spax dempere (justerbare) riktignok gule! Fjærer fra SUHE, skal sjekke om de leverer med TUV papir.. **** da :/ Eg tror alt sikelet fra munnen min randt feil vei og inn i ørene når vi gikk gjennom bilen Notert i bakhodet nå
Guest Alexander P Posted January 10, 2006 Posted January 10, 2006 **** da :/ Eg tror alt sikelet fra munnen min randt feil vei og inn i ørene når vi gikk gjennom bilen Notert i bakhodet nå ja noe sånt... hehe..
Leo Posted January 11, 2006 Posted January 11, 2006 Nødløsningen er å lakkere fjærene sorte om de ikke er det fra før. Er godt mulig de ikke merker noe da. Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice
RS|Stian Posted January 11, 2006 Posted January 11, 2006 Etter det jeg ser her leverer de TÜV-papirer ser det ut som. Nå er jeg riktignok amøbe i tysk, men ser det står noe TÜV-greier der hvertfall. FordClubNorway.no
Count Posted January 11, 2006 Posted January 11, 2006 Står bare at det er TÜVgeprüft der. Det vil si TÜVgodkjent. Må nok kontakte dem for å få papirer på det. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Guest RACEFIX Posted January 15, 2006 Posted January 15, 2006 Ofte like greit å kjøpe et billig senkesett til 1500,- og montere, så er papierer og alt i sin skjønneste orden. Hvis Alex finner papirer i dette tilfellet er jo problemet løst:-)
Guest Øyvind Tempel Posted January 15, 2006 Posted January 15, 2006 Ofte like greit å kjøpe et billig senkesett til 1500,- og montere, så er papierer og alt i sin skjønneste orden. Hvis Alex finner papirer i dette tilfellet er jo problemet løst:-) Det ordner seg garantert det
Recommended Posts