Jump to content

Focus Rieger Leppe


Guest NorFoc

Recommended Posts

Ikke sett den før. Så ikke så værst gærn ut. Må vel følge opp med noen RSkanalskjørt om det ikke skal se altfor plog ut?

Link to comment
Share on other sites

Guest RSabuser
Ikke sett den før. Så ikke så værst gærn ut. Må vel følge opp med noen RSkanalskjørt om det ikke skal se altfor plog ut?

Ja tror det må til, får høre med den lokale plastikk pusheren og høre hva han skal ha for det

<_<

Link to comment
Share on other sites

Jeg vurderte den saken der på min focus, men fant ut at jeg stadig parkerer med fronten innpå fortauskanter og slo det derfor fra meg. Ville blitt dyrt i lengden.

Men lippen er grei den, og så går den jo rett på originalfanger så du forandrer ikke så altfor mye på bilens originale linjer :)

Mvh. GeirS

Granada 1976, MkI 2.6 GL
Hyundai i40 2011 mod.

Volvo V90 T6 2021

Link to comment
Share on other sites

Guest RSabuser
Jeg vurderte den saken der på min focus, men fant ut at jeg stadig parkerer med fronten innpå fortauskanter og slo det derfor fra meg. Ville blitt dyrt i lengden.

Men lippen er grei den, og så går den jo rett på originalfanger så du forandrer ikke så altfor mye på bilens originale linjer :)

Det med fortuskanter er jeg litt redd for ja da fruen kjører bilen ofte og hun er ikke akkurat snill med den (hørte jeg 1stk felg stripet opp??)

Vi får se hva hærligheten koster :D

Link to comment
Share on other sites

Guest RSabuser
Leppa koster 1898kr hos Realcar i Sverige (gikk desverre ikke å gi direkte link). Masse annet stæsj til Focus der også.

Takker så meget for link, mye snacks der ja

Link to comment
Share on other sites

Guest RSabuser
Har du sportsgrill på Focusen din forresten, uten Ford-merke? Lurer på åssen det monteres siden låsemekanismen til panseret er midt i grillen.

Nei jeg har orginal grillem, liker den best :blush:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...