Jump to content

Fiesta bilder!


Guest Fiesta xr2

Recommended Posts

Dette er en Titanium med fabrikk montert styling:) Synn det ikke har kommet sideskjørt fra MS design ennå men noe er på gang:)

Er H&R senkefjærer som senker 50mm, men ser sykt høy ut fra siden, hmm...

 

Kan få kupp pris på min om du ønsker;)? Bilen kostet i seg selv med frakt og administrasjonsgebyr osv 272000,- + felger til over 15000,- (bruker orginale 205.40-17 Conti dekk som den kom på til sommer hjul. + proff soting + ettermont xenon + senkefjærer osv

Takk for svar :) Så bilen er påkostet såpass ja, må vel nesten være topp utstyrt den her da? Hørte på pris på Sport-utgaven og den kom på rundt 220.000, og da er styling-kitet standard etter det jeg har forstått. Blei veldig fin høyde på bilen med 50mm syns jeg, da er det jo ikke noe vits å påkoste bilen noe sportsunderstell veit jeg.

 

Kupp-pris sier du? Jasså, keen på å selge alt nå? :)

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar :) Så bilen er påkostet såpass ja, må vel nesten være topp utstyrt den her da? Hørte på pris på Sport-utgaven og den kom på rundt 220.000, og da er styling-kitet standard etter det jeg har forstått. Blei veldig fin høyde på bilen med 50mm syns jeg, da er det jo ikke noe vits å påkoste bilen noe sportsunderstell veit jeg.

 

Kupp-pris sier du? Jasså, keen på å selge alt nå? :)

 

Han klarer aldri å ha ting lenge om gangen :P Blir lei, hehe

88 Sierra Cosworth 2wd

Link to comment
Share on other sites

Hva er forskjell på Sport og Titanium utgaven?

Litt usikker da jeg ikke har fått noe info fra Ford-forhandleren om akkurat det enda. Sport er visstnok nettopp lansert i Norge derfor er det ikke alle som veit hva slags utstyrsnivå denne utgaven vil ha ifht. Titanium.

 

Han klarer aldri å ha ting lenge om gangen :P Blir lei, hehe

Hehe, ante meg at det var noe sånt ja :lol:

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar :) Så bilen er påkostet såpass ja, må vel nesten være topp utstyrt den her da? Hørte på pris på Sport-utgaven og den kom på rundt 220.000, og da er styling-kitet standard etter det jeg har forstått. Blei veldig fin høyde på bilen med 50mm syns jeg, da er det jo ikke noe vits å påkoste bilen noe sportsunderstell veit jeg.

 

Kupp-pris sier du? Jasså, keen på å selge alt nå? :)

 

Er neten alt utstyr man får til fiesta.

Unntak, parksensorer, avtagbart hengerfeste, alarm og lys i terskellistene.(noe av dette fluktet ikke med stylingen.

Går godt gjør den også:)

 

Alt er til salgs for en ok pris.

 

Har lyst på en annen ford :P

Link to comment
Share on other sites

Jepp:p koster på og taper penger HVER gang:/

Men at du ikke er lei vøgna di er rart:p

 

At jeg er lei kan du banne i kjerka på! hehe, men hva skan gjøre a? Selge Cosworthen å kjøpe ordentlig bruksbil? Neeei, hehe.

 

Kjem a dågår :P

88 Sierra Cosworth 2wd

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Her er min 86 mk2 med xr2 motor og det hele :D

 

mk2.jpg

 

fistamk2.jpg

 

mk22.jpg

 

mk23.jpg

 

DSC02647.jpg

Mvh Kenneth Wiger

05 Focus

01 Courier

99 Galaxy

88 Ranger

86 Fiesta xr2

87 Toyota Land cruiser LJ 73

89 Kawasaki GPX 750R

08 Honda Shadow 125

72 Suzuki GT 500

x 93 Sierra STV

x 91 Orion

x 88 Bronco2

x 00 Skoda pickup 1.9 D

x 89 BMW 518

x 87 MB 300TDT 4Matic

Link to comment
Share on other sites

Guest Xr2boy
Her er et par bilder av en som jeg har for tiden :-)

Må si det er en kjekke bil

 

DSC00408.jpg

DSC00412.jpg

fiesta2.jpg

 

Jøss se der er gamlebilen jo.. Ser hel og pen ut henda..

 

Angrer på at jeg solgte den.. var kun noe ledningsnett igjen når jeg hadde rs turbo motoren i, men så bestemte jeg meg for og selge og satt i gasser trimma motoren i stede.. Er en bra spec liste på den motoren altså hvis det er den samme som står i. Har masse bygge bilder fra bilen hvis du er inntresert..

Edited by Xr2boy
Link to comment
Share on other sites

Jøss se der er gamlebilen jo.. Ser hel og pen ut henda..

 

Angrer på at jeg solgte den.. var kun noe ledningsnett igjen når jeg hadde rs turbo motoren i, men så bestemte jeg meg for og selge og satt i gasser trimma motoren i stede.. Er en bra spec liste på den motoren altså hvis det er den samme som står i. Har masse bygge bilder fra bilen hvis du er inntresert..

 

:) Motoren er nokk den samme som du satte i, men den var litt redusert når jeg kjøpte den for en tid tilbake. Gikk bare på 3 sylindre, hull i bunnpanne lekk toppakning, pluss diverse greier. Men fiksa opp i det da bytta bunnpanne og litt forskjellig. Fulgte jo ikke med dobble forgassere når jeg kjøpte den heller, kun innsuget. Mekke til noe å kjøpte dobble forgassere i ettertid. Har aldri klart å stille disse inn hundre prosent, men bilen går greit fordet. Satte på orginal kamdrev når jeg bytta topp-pakning pga det var ingen merker på det justerbare drevet som stod på. Er på jakt etter et slikt nå så det bilr vel til å handle litt på burtonpower tenker jeg :-).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Likte denne :)

Takk :D Har fått på bakfanger og leter etter mk1 xr2 spoiler så ser det litt bedre ut ;) :P

Mvh Kenneth Wiger

05 Focus

01 Courier

99 Galaxy

88 Ranger

86 Fiesta xr2

87 Toyota Land cruiser LJ 73

89 Kawasaki GPX 750R

08 Honda Shadow 125

72 Suzuki GT 500

x 93 Sierra STV

x 91 Orion

x 88 Bronco2

x 00 Skoda pickup 1.9 D

x 89 BMW 518

x 87 MB 300TDT 4Matic

Link to comment
Share on other sites

ja er den jeg tenkte på ;) :P

Mvh Kenneth Wiger

05 Focus

01 Courier

99 Galaxy

88 Ranger

86 Fiesta xr2

87 Toyota Land cruiser LJ 73

89 Kawasaki GPX 750R

08 Honda Shadow 125

72 Suzuki GT 500

x 93 Sierra STV

x 91 Orion

x 88 Bronco2

x 00 Skoda pickup 1.9 D

x 89 BMW 518

x 87 MB 300TDT 4Matic

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Hva er forskjell på Sport og Titanium utgaven?

 

 

Største forskjellen er vel at styling kit er standard og at den er senket fra fabrikk. Det er også bare to motoralternativer til denne (største bensin og største diesel). Ellers er det vel ikke så mange forskjeller på disse to..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Ser ut som en bra strøken bil mtp rust. Hadde gjort seg med senk og mindre felger.;)

 

Ja, den er i bra stand. Selv om motoren skulle hatt en skikkelig overhaling og det er noe overflaterust på bakluke.

 

Mindre felger blir det neste gang jeg skal kjøpe nye dekk. 15" er altfor stort. Var 205-50 på den når jeg kjøpte den. Subbet i hytt og pine. Kjøpe nye dekk, 195-50, og dette er ikke noe problem. Men såklart tungt på rattet og den går ikke så bra som den gjør med de orginale 12" ene. Merker det god nå som jeg har fått på pigdekkene som er 12" og 155.

 

Håper å kanskje få tak i noen orginale RS felger i fremtiden. Vet disse finnes på lager i danmark eller tyskland.

 

Ellers er planen å kjøpe nye dører, da jeg har plastvindu i trekanten fremme på begge sider etter innbrudd og et knust speil(ikke noe særlig å ha bil ståendes i byen).

 

På sikt blir de nok full omlakering også, og kanskje et bodykit.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...