Jump to content

Fiesta bilder!


Guest Fiesta xr2

Recommended Posts

Hei, tenkte jeg skulle no legge ut bilder av min fiesta xr2...

Den var faktisk litt tøff! Har en 88mod XR2 stående, men har lite tid og enda mindre lyst til og begynne på den... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Guest fi(reh)esta
Den var faktisk litt tøff! Har en 88mod XR2 stående, men har lite tid og enda mindre lyst til og begynne på den... :blush:

 

Dem flasset etter 2mnd.var noe replikafelger jeg fikk billig fra holland.MØKK!!!

Kjøp kvalitet, da slipper du slikt. ^_^

Link to comment
Share on other sites

Guest cossietrond
Den var faktisk litt tøff! Har en 88mod XR2 stående, men har lite tid og enda mindre lyst til og begynne på den... :blush:

 

Takker, Har støpt inn breddere, og lakket den samme farge som den nye st focus-en.. 4-sjikts pearl farge..

så den så bedre ut no enn svart.. og er 13" ats felger som jeg har lakket hvit pearl med lilla-rosa-grønn skjær i.. og ekstremt lav.. justerbare gaz-dempere, tårnavstivere, polyflex foringer, portet og høvlet topp, grenrør osv..

Link to comment
Share on other sites

Hei, tenkte jeg skulle no legge ut bilder av min fiesta xr2...

SINNSYKT feit!!! :D noe av det kuleste jeg har sett altså!!

-06' VW Touran TDI (firmabil)

-92´ Sierra 2.0 DOHC

 

-86' BMW 320i Coupe

-95' Mondeo 24v Stv.

-94' Mondeo 16v 2.0 Sedan

-03' Mondeo 1.8 Trend

-88' Volvo 740 gl

Link to comment
Share on other sites

Guest cossietrond
SINNSYKT feit!!! :D noe av det kuleste jeg har sett altså!!

 

Takker så mye:) kjekt å høre sånt etter så mye arbeid, har fått på ford motorsport strima i frontruten no og ovalt ford merke på skrå over dør og bakskjerm på begge sider av bilen, skal se om jeg ikke får tatt noen bilder å lagt ut en dag det er fint vær i bergen, hehe..

Link to comment
Share on other sites

Takker så mye:) kjekt å høre sånt etter så mye arbeid, har fått på ford motorsport strima i frontruten no og ovalt ford merke på skrå over dør og bakskjerm på begge sider av bilen, skal se om jeg ikke får tatt noen bilder å lagt ut en dag det er fint vær i bergen, hehe..

regner ikke med du har lyst til å si hva denne bilen har kostet deg!? kult med klistremerker!! fikk du satt de på pent? er jo litt over gjennomsnittet vanskelig å sette slike merker som du har over bakskjermen pent.. men på denne bilens utseende å gå etter, så regner jeg med at du har ganske peiling på styling å sånne ting så blir nok bra!! gleder meg til bilder!! gatebil i sommer?

Edited by Martins86

-06' VW Touran TDI (firmabil)

-92´ Sierra 2.0 DOHC

 

-86' BMW 320i Coupe

-95' Mondeo 24v Stv.

-94' Mondeo 16v 2.0 Sedan

-03' Mondeo 1.8 Trend

-88' Volvo 740 gl

Link to comment
Share on other sites

Guest cossietrond
regner ikke med du har lyst til å si hva denne bilen har kostet deg!? kult med klistremerker!! fikk du satt de på pent? er jo litt over gjennomsnittet vanskelig å sette slike merker som du har over bakskjermen pent.. men på denne bilens utseende å gå etter, så regner jeg med at du har ganske peiling på styling å sånne ting så blir nok bra!! gleder meg til bilder!! gatebil i sommer?

 

Hei:) var Informativ skilt og dekor som lagde og fikk tatt på de merkene, ville ha det skikkelig, og er bare lakkerer selv, så ikke helt mitt felt. Men ble fint.. Har kostet en del, hehe, hadde den til salgs en liten stund, men fikk bare bud på 20 000kr osv.. men fant ut jeg kunne bruke den frem og tilbake fra jobb, har en cosworth vingebil som jeg har holdt på med i over 2 år for å gå opp i opp med budsjett osv, selv om budsjettet på den bilen er VELDIG sprengt for lenge siden:S hehe, men bedre at penger går i bil enn DOP;) det jeg sier til foreldrene mine så.. hehe

Link to comment
Share on other sites

Hei:) var Informativ skilt og dekor som lagde og fikk tatt på de merkene, ville ha det skikkelig, og er bare lakkerer selv, så ikke helt mitt felt. Men ble fint.. Har kostet en del, hehe, hadde den til salgs en liten stund, men fikk bare bud på 20 000kr osv.. men fant ut jeg kunne bruke den frem og tilbake fra jobb, har en cosworth vingebil som jeg har holdt på med i over 2 år for å gå opp i opp med budsjett osv, selv om budsjettet på den bilen er VELDIG sprengt for lenge siden:S hehe, men bedre at penger går i bil enn DOP;) det jeg sier til foreldrene mine så.. hehe

hehe, sant sant!! og enda bedre at penga går til FORD :D

-06' VW Touran TDI (firmabil)

-92´ Sierra 2.0 DOHC

 

-86' BMW 320i Coupe

-95' Mondeo 24v Stv.

-94' Mondeo 16v 2.0 Sedan

-03' Mondeo 1.8 Trend

-88' Volvo 740 gl

Link to comment
Share on other sites

Guest cossietrond
hehe, sant sant!! og enda bedre at penga går til FORD :D

 

Noen bilder av bilen som den ser ut no....

Link to comment
Share on other sites

Noen bilder av bilen som den ser ut no....

fy flate den er rå altså.. er den like strøken inni eller?

-06' VW Touran TDI (firmabil)

-92´ Sierra 2.0 DOHC

 

-86' BMW 320i Coupe

-95' Mondeo 24v Stv.

-94' Mondeo 16v 2.0 Sedan

-03' Mondeo 1.8 Trend

-88' Volvo 740 gl

Link to comment
Share on other sites

Guest cossietrond
fy flate den er rå altså.. er den like strøken inni eller?

 

Ja, men er bare et helt strøkent orginalt xr2 interiør, blir vel skrudd bur snart også tenker jeg. men må vel prioritere litt peng på vingebilen også..

Link to comment
Share on other sites

Ja, men er bare et helt strøkent orginalt xr2 interiør, blir vel skrudd bur snart også tenker jeg. men må vel prioritere litt peng på vingebilen også..

det blir kult! blir vel ganske deilig den vingebilen din også kan jeg tenke meg! ligger den ute på prosjekt forumet eller?

-06' VW Touran TDI (firmabil)

-92´ Sierra 2.0 DOHC

 

-86' BMW 320i Coupe

-95' Mondeo 24v Stv.

-94' Mondeo 16v 2.0 Sedan

-03' Mondeo 1.8 Trend

-88' Volvo 740 gl

Link to comment
Share on other sites

Guest cossietrond
det blir kult! blir vel ganske deilig den vingebilen din også kan jeg tenke meg! ligger den ute på prosjekt forumet eller?

 

Nei, ikke fått tatt noen nye bilder av hvordan jeg ligger ann, men skal nok få det til...

Link to comment
Share on other sites

Guest cossietrond
Nei, ikke fått tatt noen nye bilder av hvordan jeg ligger ann, men skal nok få det til...

 

Da var endelig understellet kommet på:D justerbare gaz-dempere, polyflex foringer under hele bilen, tårnavstiver forann og bak.. Fy **** hvor stiv den er no:S hmm, skrudd safty-device bur neste? hmm..

Link to comment
Share on other sites

Guest cossietrond

Vurderer å selge min fiesta xr2, men veldig i stuss med tanken på at jeg har fått to seriøse bud.

ett på 40, og ett på 50, men begge går jeg i tap på.. like greit å beholde? hmm

Link to comment
Share on other sites

Husk på det faktum at du aldri kan rekne med å få att det du har lagt ut på ein bil i form av mods, og restaurering.

Og noko meir enn 50.000 kan du ikkje rekne med å få for ein gammal Fiesta, uansett kor strøken den er. Så det er berre å selgje viss det er de tdu har i tankane, for du kan nok neppe forvenet å få mange slike bud på den.

 

Mine tanker om spørsmålet ditt.:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest cossietrond
50 000 for en så gammel fiesta er et veldig godt bud. Hadde solgt den på flekken hvis du vurderer å selge den. Slike bud får du ikke mange av!

 

Fått flere bud no, fikk ett på 60 000.. men hjelper jo lite at når de ringer forsikringen blir det en liten smell.. med tanken på at de som vil kjøpe den vil ha den som en lekebil eller noe:S er jo ikke verdens mest behagelige bil å bruke til daglig.. med 5cm bakkeklaring.. Har sagt den går for 40 000 no, for trenger den ikke..

Går veldig i tap, men det får heller være da bare lakken koster 20 000kr og da er alt arbeid gjort selv..

15-16 liter med base på bilen..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest Nøttekongen

Dagenskt007.jpg

 

Jeg var å stilte ut bilen på gatebilmessa i lillestrøm

 

Her er noen bilder noen har tatt:

intro.jpg

 

DSC_0177.jpg

 

aDSC_0178.jpg

 

Som noen kansje vet er jeg blitt sponsa av Blaupunkt

 

Så jeg satt på no Blaupungtklistremærker:

 

velo.jpg

 

Her er bilde av det jeg fikk av Blaupunkt:

 

stero022.jpg

 

 

Tatt av: Joachim moe

IMG_0575.jpg

 

Tatt av Henrik Torstensen:

nottis.jpg

 

 

Har fler men legger dem ut senere :rolleyes:

 

 

Men er det noen som har en spoiler til fiestan min??

 

Bilen er en Ford Fiesta Ghia 1,3 1979 mod

Kommentarer gjør ikke noe :closedeyes: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...