TJ_RS_Turbo Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Hei. Har du fortsatt en efi manifold liggende? Mvh. E.Kovacs Hehe.. Det har jeg. Har også en alt jeg har tatt av bilen for å konvertere. Svinghjul, rst-topp, fordeler, bensin og tenningshjerne, mfi insug med dyser, ledningsnett og ke-jet bensinfordeleren. Men efi-insuget er forbeholdt Focus. Ligger bare på vent hjemme hos meg. 86 Escort RS turbo s2. Megasquirt edition. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 jeg har mest sannsynlig et insug til salgs og, må bare vente til jeg har fått det nye fra england først.. så jeg vet at jeg ikke selger noe jeg trenger.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scuderia Kovacs Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 Trur ikke det blir no zetec på meg hvertfall, ennå se hvor langt jeg kan tøye cvh'n først Noen som vet om noen i Telemark/Buskerud som kan electromotive? Jeg går får MS og edis på bilen min.Det er billig og like bra som alt annet.Men MS er ikke fullsekvensielt.. Electromotive og Autronic er svindyrt.I realiteten koster selve styreenheten til disse to 2-3000kr å lage. Kjør på med CVH du Roger.Med en skikkelig fin kam,porta topp,lavkomp stempler,større ventiler etc,så lar det seg fint gjøre å runde 200hk,på svinghjulet. Mvh. Espen Link to comment Share on other sites More sharing options...
KNAa Racing Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 Fortell meg hvilken cvh xr3i som har 130 hk! Er Zetec xr3i som har 130 hk esc. MK5 XR3i har 130hk...litt skjelden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KNAa Racing Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 Sett i Zetecmotor.. Har montert en 1.8 i min med Megasquirt 2 datasprut og EDIS tenning, Nissan 200sx s14 dyser. Har ikke fått mappet den enda, men tror skal gå godt Planlegger å lade med 0,8 Bar. Kompressjon senket med dekompressjonsplate mellom topp og blokk. Originalmanifolden og turbo fra CVHen er flyttet over, måtte bare bore hull til pinnboltene i Zetec toppen. Her er noen bilder.. hallo! det der så pent ut!har tenkt på zetec jeg å,passa 1,8`en rett nedi?tenker på motorfester,hvilkegirkasse bruker du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 er samme om du pakker nedi en 1,8 eller 2,0 zetec, er samme modifikasjonene som må til uansett... eneste forskjellen er at man må ha bunnpanna,olje pick up,girkasse chims og svinghjul "event cvh" for og bruke ei kasse fra CVH`n... skall man bruke mtx kassa så krever det en god del modifikasjoner, som koster mer enn hva ei oppgradet cvh kasse koster... og met mtx, må man kappe litt i ramma frammi motor rummet... så det enkleste er cvh kasse... finnes plenty sider med fakta om zetec motorer i fiesta og escort, googler du i 10 min så finner du nokk lese stoff for flere uker får jo faktisk pakka 2,0 zetec i en mk1 fiesta uten alt for mye stress... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RsturboS2 Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 gammel post men.. noen liker til slik data sprut da ? har selv sett på ms men.. sikkert helvete arbeide da.. Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now