Jump to content

COSWORTH ULYKKE!


CalnoR

Recommended Posts

oi oi oi.. veit hvordan detta føles...

var for en måned siden involvert i en ulykke jeg å, front mot front med lastebil i 70km/t, jeg knakk nakken!

 

godt damn! GOD BEDRING..

Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.

I got Adhd whats your excuse ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg kondolerer..

 

Håper de klarer seg bra, men vil vel alltid ha det i bakhodet...

Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk

'Voldenracing performance'

Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila

Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest

Link to comment
Share on other sites

Nja, er ikke sikker på om det hadde hjulpet så mye i dette tilfellet.

Når to kompiser i to like biler kjører etterhverandre blir det fort til at det blir litt kappkjøring.

Uansett hvor mange baner det finnes rundt i landet.

 

 

ja du har et poeng der. men jeg tenkte generelt..

Link to comment
Share on other sites

alt dette er en tragedie, helt klart..

 

men jeg ville tro at hvis vi fikk et eget område som vi kunne få herje i trygge omgivelser så ville vi nok unngått sånne nedturer som dette.

 

vi blir jo bare sett på som gale folk i trafikken og som flere av leserinnleggene på tb.no så sier folk at vi driver med streetracing i traffikken og oppfører oss som villmenn. og det synes jeg er synd siden dette er en stor hobby og interesse som bare vokser og vokser!

 

synes noen snart burde skjønne at vi kunne unngått mye ulykker hvis vi hadde egne plasser og herje uten å være fare for andre!

 

noen enige her?

 

 

jepp er enig med dej.. vi bli fort stemplet.. det går ikke av med såpe og vann.. ikke alle som skal gi seg først og det er vel da slike ting skjer.. hvis man skal være så uheldig og treffe to som er like villige på og vinne..

 

håper det går bra med de som var invlolvert i denne ulykken værtfall uten noe varige men borsett fra en rimeli grei lærepenge.. håper for min del at jeg har hue nok til og stoppe før det skulle skje noe lignede her i området.. eller om jeg i det heletatt skal gjør det.

 

man gjør seg mye tanker rundt slike ulykker ass.. kan skje hvem som helst..har alltid det i bakhodet..

Edited by RsturboS2

Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.

I got Adhd whats your excuse ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Acab
noe nytt her? hvordan går det med folka og alt?

 

 

Hei du... begge er skrevet ut...

JEnta som satt på er en venninne av meg.. hun har d ganske bra.. ser veldig bra ut nå...går litt rart men.. alt ser ut til å ha gått bra med henne iallfall :)

Link to comment
Share on other sites

Hei du... begge er skrevet ut...

JEnta som satt på er en venninne av meg.. hun har d ganske bra.. ser veldig bra ut nå...går litt rart men.. alt ser ut til å ha gått bra med henne iallfall :)

Takk for gode nyheter. Har hatt denne ulykken i bakhodet siden det skjedde, godt å høre at det går såpass bra med dem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...