Jump to content

COSWORTH ULYKKE!


CalnoR

Recommended Posts

To fraktet til Ullevål

 

 

HORTEN: To personer ble brakt til Ullevål Universitetssykehus etter en bilulykke ved Skoppum torsdag kveld.

 

To personbiler var involvert i krasjet, som inntraff på Sandeveien ved 22.30-tida. De to skadde, en mann og en kvinne, ble hentet i luftambulanse. Ifølge politiet satt de fastklemt (i vingebilen) som følge av ulykken.

Helikoptrene var på bakken klokka 23. Veien var åpen for trafikk igjen en halvtime senere.

 

http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/article?AID...1070297/1086/AT

Edited by CalnoR
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Acab

KAn bekrefte at det var en vingebil og Sedan.. Kjenner begge de to sjåførene.. utrolig leit! Mye jeg kunne tenke meg å uttale meg om... men det kan gjøre vondt værre.. Det kommer vel fram mere om denne saken.. men vil ikke si noe siden d er en aktiv bruker her inne som var den ene sjåføren.. Håper alt går bra med han.. og de andre selvfølgelig...(den kvinnelige passasjeren var en vennine av meg...) skal vist gå så der.... var snakk om bekken brudd... som kan være ganske farlig :(

Kondolerer iallfall veldig mye. Akkurat kommet hjem..etter å ha sett litt der oppe... STYGT... :/

Link to comment
Share on other sites

Guest InZane2k

Var den ene en helt XXXX vingebil? Sjaføren fra XXXX eller noe sånt?

Edited by and
Link to comment
Share on other sites

Var den ene en helt XXXX vingebil? Sjaføren fra XXXX eller noe sånt?

Dette blir den første, og det aller siste spekulasjonsinnlegget i denne tråden!

 

De som ønsker å vite mer om denne ulykken finner den del i de linkene som allerede er i tråden.

 

Er det noen vi skal tenke på er det de som er brakt til Ullevål Universitetssykehus.

Det er ganske sterkt å lese om denne ulykken.

Og det kommer til å bli slått hardt ned på innlegg med løse spekulasjoner, og rykter om noen ikke forstår det.

 

Hold denne tråden ren.

 

Admin-

Edited by and
Link to comment
Share on other sites

Guest Acab

Beklager hvis jeg sa noe feil! HAr kontakt med de som er på sykehuset, men trenger ikke skrive noe mer!

Link to comment
Share on other sites

Acab var ikke ditt innlegg jeg sikter til. Det er det som sto rett over, og som jeg har redigert i teksten.

Link to comment
Share on other sites

Guest Michal

her ser man godt hvor most den ene bilen ble.

 

konklusjonen til politiet var at en den bilen la seg inn for tidlig og ble slengt rundt på taket og kastet ut på jordet. (stod i en avis)

Link to comment
Share on other sites

Guest Julle

oi oi oi.. veit hvordan detta føles...

var for en måned siden involvert i en ulykke jeg å, front mot front med lastebil i 70km/t, jeg knakk nakken!

Link to comment
Share on other sites

oioi det der såg ikkje bra ut håper di som var med i den ulykken

kommer fra det med livet i god behold .... såg kraftig trykt ut den enn der hvertfall...

RS Cosworth 1990

 

 

Mvh Raymond

Link to comment
Share on other sites

Guest Michal

lite tips til alle som også kjører of "racer" på veiene. SETT INN SKIKKELIG VELTE BUR!!!!

Link to comment
Share on other sites

her ser man godt hvor most den ene bilen ble.

 

konklusjonen til politiet var at en den bilen la seg inn for tidlig og ble slengt rundt på taket og kastet ut på jordet. (stod i en avis)

 

det der er vingebilen :(

 

håper det går bra me dem!!

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

 

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*

Link to comment
Share on other sites

Guest Acab
det der er vingebilen :(

 

håper det går bra me dem!!

 

 

PRatet med jenta i dag tidlig... hun har d så som så... hun er nå inne til operajson for ryggen og bekkenet.... har og blødninger i hodet... Utrolig trist dette her... Vet iallfall at jeg har lært nå.. og IKKE har tenkt å kjøre gris mer... :(

 

SKal inn å besøke henne i morgen.. kan komme med mer info da!..

Var der i går.. og var der igjen isted å så spora.... sedanen lå i grøftra 190meter fra sammenstøts-stedet... helt vilt at d gikk "bra" med de som kjørte den.. når d gikk som d gjorde med de i vingebilen!

Link to comment
Share on other sites

Guest Acab

Håper og nå....at folk har LÆÆÆÆRT!!! Jeg har iallfall fått stoor respekt for fart nå.. og kommer til å tra d veldig pent...

SKal ikke si noe om hastighet her... men alle kan 2+2.

Link to comment
Share on other sites

Guest ja9^

bilde av bilen ser veldig brutalt ut, men selve kupeen ser jo forsåvidt ikke så gæln ut.. ikke SÅ most liksom.

Håper det går bra me de involverte.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...