Jump to content

megabillig.com


D.Toft

Recommended Posts

Guest mr_doodee

hvorfor ikke kjøpe et skikkelig merke, du får igjen for det,finere lyd, mere watt,de er rett og slett laget av bedre og dyrer komponenter, derfor spiller de bedre!

rockford og phenix gold er jo bra priser på der inne!

bedre å legge noen hundrelapper ekstra i en rockford eller PG.. de yter faktisk det som står på de.. lanzer tror eg opperer med en god del skrytewatt..

 

 

men om megabillig er seriøse...

ja det vil eg påstå.. ingen i min vennekrets som har hatt noe tull me de hvertfall!

Edited by mr_doodee
Link to comment
Share on other sites

Den øverste forsterkern verker noe humbugg.. 2 x 1200watt rms i 2 ohm? på 2 x 40 amp sikringer.. neppe den effekten der...

Edited by Anders

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

når det gjelder megabillig, så har jeg ikke noe annet en positivt å si om dem, jeg har i hvert fall blitt fornøyd hver gang!

1997 Audi A6 2,5TDI

1967 Ford Mustang 289cui

x1992 Ford Sierra GT Sedan - Solgt

x1986 Volvo 740 GL

x1985 Mazda 626

x1987 Volvo 240 - spiker

Link to comment
Share on other sites

Før hadde de i alle fall Zapco der, det er skikkelige saker.

Edited by TurboX

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

Så uscavor er ikke bra>!??

 

hvorfor er ikke us carvor noe bra dah ? har forsterker av de jeg. har ikek prøvd noe ennå men. hehe

Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.

I got Adhd whats your excuse ?

Link to comment
Share on other sites

Guest mr_doodee

du får det du betaler for.

min erfaring me uscarvor(stod noen 6,5 greier i bilen min når eg kjøpte den) prøvde de og kastet de

de var elendige..

forstekren er oppgitt til mangen 1000w så koster den 1000 kr og så er det en 20a sikring.. sier seg selv at noe isje stemmer

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Guest Kvige
hvorfor ikke kjøpe et skikkelig merke, du får igjen for det,finere lyd, mere watt,de er rett og slett laget av bedre og dyrer komponenter, derfor spiller de bedre!

rockford og phenix gold er jo bra priser på der inne!

bedre å legge noen hundrelapper ekstra i en rockford eller PG.. de yter faktisk det som står på de.. lanzer tror eg opperer med en god del skrytewatt..

men om megabillig er seriøse...

ja det vil eg påstå.. ingen i min vennekrets som har hatt noe tull me de hvertfall!

 

 

Testa Lanzar før? Nei? det har jeg.. Og de har en del bra varer. Har blandt annet ett frontsett fra de, spiller meget bra. Lånte OPTI2000D en liten stund av en kompis og den leverer hvertfall det den er oppgitt til, og anntageligvis enda litt til. Jeg brukte den til å drive 2 stk Ground Zero elementer på 800 watt RMS hver, å ja, det lagde lyd som f... Så jeg kan med hånda på hjerte si at Lanzar har ikke bare dritt. Kan anbefalle OPTI serien på det varmeste.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Denne som Anders viser til har fått mye skryt oppigjenom. Ellers, megabillig har jeg hørt litt forskjellig om, både positivt og negativt. :)

 

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Ford For Life

de uscarwor forsterkerne og frontsettene er barre noe dritt jeg har nå en uscarwor 800*4 forsterker og den klarer ikke å dra subben min som har 500rms den kutter vist jeg skrur opp lydstyrken på mer en 20 og prøvde en rf forsterker som var satt til 400*2 og da hadde jeg ikke noe problemer i det haletatt så min konklusjon er at uscarwor er og blir noe dritt med mange fine skryte tall

Link to comment
Share on other sites

Megabillig er bra nok de :P Eneste er at leveringstiden kan være litt i det lengste laget, om de ikke har varen på lager i norge.

Uscarvor er gode forsterkere til den prisen. Fungerer fint til og drive lettdrevne subber eller komponentsett. Skrytewatt kan jeg være enig i.

Har en som sies og være på 1000W, men jeg driver suben bedre med en power acoustik på 150wrms :)

Ford-avatar.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest Markro

megabillig er seriøse. kameraten min fikk akkurat en forskerker derfra til kanon pris. kicker sx 1250 til 4500 kr med garanti. det det er det ikke mange butikker som klarer.

megabillig er en trygg netthandel.:)

Link to comment
Share on other sites

Watt må man ikke legge seg opp i.

Se på hvor mye amp. sikringene er på. Dette gir en indikasjon på hvilke effekter det er snakk om.

1000W'ere av billigste sort, er som oftest spisseffekten i 2/1 ohm. Denne effekten klarer den kun å gi i svært korte sekvenser.

1998 Volvo S80 - 231hk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...