Jump to content

Treff i Bø i Telemark


Recommended Posts

Hei, lurte på om det var noen som hadde trua på ett uoffisiellt Fordtreff i Bø en dag i løpet av sommeren, ikke noe stort men bare for å se på hverandres biler, råne litt og sånn, kanskje litt showoff, hehe...

 

Bare så det er sagt så har vel jeg kanskje den styggaste bilen her på forumet, bulka å.

 

Men kan jo diskuttere her om det finnes noe interesse for dette, kunne vært moro.

 

Mvh. Einar Kåsastul Rønningen

`82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier

Link to comment
Share on other sites

Er noen fornuftige her i Bø som kjører Ford ;) Ellers så er det mye drosjer her( Mercedes) Hadde vært kult å fått ordna ett lite treff her ja..

Sierra Cosworth 92 evighetsprosjekt

Link to comment
Share on other sites

Godt det er noen fornuftige. hehe! Jeg kan vel på treff mellom 30 juni - 23 juli iallefall. dvs bilen min blir borte for meg et par dager første uka i juli pga lakking av noe småskader. + at den skal en liten tur til bilTRANGsynet for godkjenning av senkesett osv.

86 sierra cosworth
 

Link to comment
Share on other sites

Får håpe det blir noe og at det passer når jeg skal ha vesla, for da skal jeg hjem alikevel;-)

 

Granada: Vi kan jo konkurere om hvem som har den styggeste bilen. hehe:-) Jeg slår deg lett;-)

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Eg som bur i Bø er vel også med. Bilen min er ikkje så mye å se på, men kan se på hva dere andre har fått til..

Det er en del ford her, i allefall cossier. EG veit om tre som er ute innimellom pluss at det er en som har 3 stykk cossier stående på en låve oppi her.. Men de er veldig skjelden ute..

Sierra IS 88

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg veit ikke når, beste hadde vært i regnvær, for da er det sjelden kontroller, trur jeg har litt lavere enn 40 mm senk og litt tjassen bil, hehe...

 

Men sånn seriøst, jeg er ikke flik til og ordne og styre med slikt egentlig, derfor jeg vil ha det mer sånn at man bare møter opp, uten noe særlig planlagt skjema.

 

 

Noen forslag til datoer i nær framtid der det passer for fleste Fordmenn, bare avtale dato og klokkeslett og møte opp på f. eks. Europris, bøsenteret, polet eller noe sånt, så prate, cruise litt og sånn.

 

Er vel ikke så mye ford som går i Bø nei, av granada så er det vel meg, og en grønn ganske fin 2.3L, har vel gått en svart 2.8 GL en sjelden gang(litt mystisk), var og en lilla 2.9 cossiegranada, men solgt vekk.

Går ett par-tre cossier her(sierra), sjelden de viser seg men er vel ikke daue noen av de trur jeg.

så går det en blå sierra mk.II med annen farge på forskjermene, gikk en orion for ei tid tilbake.

Men fins jo en Focus RS Cosworth her og da, men den trur jeg ikke vi møter i gata.

 

Vet navn på en del av bilene det er snakk om, men nevner ingen.

 

Hvilken Sierra kjører du Kaasin, noen jeg har nevnt eller glemt?

 

På tide å få vist bøheringane hva som er bil...

 

Jeg kjører forresten mørk blå Granada mk.II S2 2.8 med svart bakdør og grå forskjerm og stuk så det holder, sees mest i Seljord og Lunde for tia.

 

Hadde iallefall vært moro å fått til noe.

`82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier

Link to comment
Share on other sites

Hvem er de 3 cossiene da? Veit bare om en Nordic Green, og en Moonstone Blue jeg, og jeg solgte min i høst :(

 

Focus`n er vel en WRC-bil ;)

 

Han med grønne granada`n kjører KUN Ford, så skal nok få han med jeg isåfall :)

 

Snekre sammen en dato da, så blir det nok bra uansett dette her B)

 

PS: Røde Baron er gått av ved døden, men Sorte Enke er på veien etter 1 Juli :rolleyes:

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Da foreslår jeg 1. eller 2. Juli jeg da, er bare ett forslag, må ta fredag eller ludag for da er det liv i gata, er det rom for treff oppafor Europris nå eller(er vel litt bygging der?)?

Hva mener dere som er en del i bø, mener kanskje polet eller senteret er beste jeg, men oppafor Europris er det fin oversikt nedover gata, skal prøve å kikke litt i kveld.

Hvem her er en del innom Bø egentlig, Loffen?

`82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier

Link to comment
Share on other sites

Europrisparkeringa er utelukka, foreslår Polparkeringa eller bøsenteret, polet er min favoritt da.

Noen meninger om tidspunkt?

 

Må forresten komme på wings & wheels te helga, på Flyplassen i Lunde, tenkt å stille opp på burninga med Grandisen, hehe...

`82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier

Link to comment
Share on other sites

Da foreslår jeg 1. eller 2. Juli jeg da, er bare ett forslag, må ta fredag eller ludag for da er det liv i gata, er det rom for treff oppafor Europris nå eller(er vel litt bygging der?)?

Hva mener dere som er en del i bø, mener kanskje polet eller senteret er beste jeg, men oppafor Europris er det fin oversikt nedover gata, skal prøve å kikke litt i kveld.

Hvem her er en del innom Bø egentlig, Loffen?

 

Er ikke så mange av Ford-folket i Bø innpå her trur jeg, men RCR har nok oversikten ;)

 

Om det blir neste helg, så kan ikke jeg desverre, men helga etter derimot....

 

Parkeringen ved Bø-senteret burde jo egne seg bra, da det er normalt med lite biler på nedre delen lørdag ettermiddag... Spørre fint, så ordner det seg nok. Bruke sperrebånd bare så ingen tullinger parkerer midt blant go`bilene ^_^

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...