Jump to content

Min bil


351RS

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Beklager, gutta boys, for at jeg ikke har hørt av meg før , men har litt dårli tilgang til internett. Turen oppover gikk som en drøm, gud den bilen drar fint, å forbruket kom på litt over 1,2 l/mil. Er fornøyd med det, når jeg åsså har byttet bakakselutvekling siden sist, fra 3,45 til 3,64. 155 mil gikk på 22 timer, å kjøringen gikk i ett, kun avbrutt av bensin å pissestopp. Men når det gjelder sommerværet , var det jo helt skivebom, gitt. Værste jeg kan huske, regn regn regn. Men,men, ferie er ferie.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest rask-drosje
Aahhhh, endelig fått på senkesettet igjen, Skjønner ikke hva jeg var bekymret for. Den fungerer helt utmerket, over fartshumper å alt. Extase.

 

25082006359.jpg

 

25082006364.jpg

 

PS: det er flere ting på gang nå.

 

Blei gromt det! Skal hilse fra junior. Han har tinga på passasjer setet ditt sier han. :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest rask-drosje
He-he, spørs om han tør da ; var akkurat å henta Ford Motorsport GT 40 alu-topper med roller-vipper. Blir gromt.

Tror jeg må få sitt på en runde jeg og , ledig plass i kofferten vel. :D :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest rask-drosje
Ha-ha, da tenker jeg det hadde vært en lyd som overdøvde motoren, gitt. Men det er jo 5 seters familibil, vettu.

 

Gromm ,gromm grommmmmm lyd. :D

Link to comment
Share on other sites

Utrolig stilig bil :) pen styling og alt, ser gjennomført ut ;)

Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By:

2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni

Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift...

Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT

Bmw 523 98 Mod

Yamaha RX1 Mountain 06

Link to comment
Share on other sites

Utrolig stilig bil :) pen styling og alt, ser gjennomført ut ;)

 

 

Takk, takk, har fått både positive å negative kommentarer, så jeg setter pris på det.

 

 

Hehe, har drivd litt med "hobbylakk" jeg au, så veit hva som er bra eller ikke for nettopp "hobbylakk". Lever i trua på at den er pen live også ;) Men lakken er sikkert glømt med tanke på motor, drag og lyd..

 

Der traff du spikeren på hue ; nyyyyyyt.

 

Lakk er underordnet for noen av oss vettu. Pur kjøreglede....... :D :D :D

 

Åja, kjørte da rundt med flekktyfusen i mange år. Det er under skallet det er viktigst.

 

Syns Granada`n ser bra ut live også jeg ;) Blei rått med den senkingen :wub:

 

Go`bilen sin det ^_^

 

 

 

Det var bra. Da vet du hva du snakker om, synes den ble fet selv åsså. Det skal bli moro å teste med de nye toppene ; waaap waaaap waaaaaaaoossskreeeeeeiiiiiiiiii.....

Link to comment
Share on other sites

Har nå meldt meg på, så får vi se an litt vær å sånn. Vært moro å lufta doningen en siste gang før vinteren.

Blir lørdag isåfall her å. Er litt skeptisk blitt til Gatebil, har tatt litt av, men septembertreffet er vel litt mindre folk, + jeg får gi det en sjanse til.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Dj-Timoty
Takk, takk, det er Scorpio fangere med full Scorpio RS styling på denne bilen, modifisert for å passe.

 

må få tak i noe gøy jeg oxo :) vil få bygget til noe plastikkfangere på min oxo...

spurte på et annet forum om noen viste om noe som kunne passe eller bygges om, så ble det lagt inn bilde av bilen din der, og at det var scorpiofangere :) hehe

 

-Edit-

ikke tro jeg skal kopiere bilen din altså ;) hehe

hadde planer om "plastic fantastic" på min granada før jeg hørte om din.. hehe..

skal plaste den opp litt, og putte i en 2.0 turbomotor, og lakke den en eller annen fet farge som skiller seg ut ;) enten mørk rosa/lilla metallic med perlemor eller flakez , eller en Candyblå farge av noe slag ;)

Edited by Dj-Timoty
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...