Jump to content

Hvilken dump er dette?


Velde

Recommended Posts

når han leker seg utafor det store bygget ? hmm.. synes det høres ut som chatter jeg ? er kanskje bare meg.. hehe

 

**** nå fikk jeg lyst på cosworth.. :)

Edited by RsturboS2

Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.

I got Adhd whats your excuse ?

Link to comment
Share on other sites

Det kan vel ikke være sunt? :huh:

 

dette er det mye att og fram diskusjoner om.. folk i england har sine meininger omat dette går helt fin og ikke noe fare. mens andre merer det helt motsatte.. kan diskuteres til man blir blå i asiktet og ligger godt plantet under jorda.. chatter er deilig lyd det.. jeg har dump :)

Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.

I got Adhd whats your excuse ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

dumpventiler med membran istedefor stempel vil gi en annen lyd enn pooosh.utforming av ventilator hullene har også en del å si. skal du ha en dumpventil som ikke gir den vanlige pooosh lyden.kjøp deg en ekte grp a ventil..resirkulerende dumpventiler gir minimalt med

lyd.

Edited by mikke
Link to comment
Share on other sites

Guest JvhCossie

Noen ventiler er for trege/stramme så man får en cha cha cha- psssjjjjj.... :) collins ventilen er slik... var hvertfall det pa min..

Link to comment
Share on other sites

Guest Kevin
dumpventiler med membran istedefor stempel vil gi en annen lyd enn pooosh.utforming av ventilator hullene har også en del å si. skal du ha en dumpventil som ikke gir den vanlige pooosh lyden.kjøp deg en ekte grp a ventil..resirkulerende dumpventiler gir minimalt med

lyd.

 

Er Grp A en resirkventil?

Link to comment
Share on other sites

Guest Kevin

Lurer også på å kjøpe meg Grp A dump fra Face,men skulle gjerne hørt lyden først da. Er litt lei denne RFL saken... :wacko:

Ingen som har et lite lydklipp eller en film snutt da?

Edited by Kevin
Link to comment
Share on other sites

Guest mountune

trur det var for 1 år siden på rudskogen,så gjekk det ein grå mercedes rundt banen der.trur han er litt med på gatebilfilmen og,sinnsyk tøff lyd i dumpen på han iverfall.Skulle visst ka han hadde for dump..

Link to comment
Share on other sites

trur det var for 1 år siden på rudskogen,så gjekk det ein grå mercedes rundt banen der.trur han er litt med på gatebilfilmen og,sinnsyk tøff lyd i dumpen på han iverfall.Skulle visst ka han hadde for dump..

Var i fjord sommer det ja.artig lyd i den bilen

89- 2wd cosworth ( 287hk/409 @ 0.9bar )

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing
trur det var for 1 år siden på rudskogen,så gjekk det ein grå mercedes rundt banen der.trur han er litt med på gatebilfilmen og,sinnsyk tøff lyd i dumpen på han iverfall.Skulle visst ka han hadde for dump..

 

Det vet jeg!! Turbosmart Vee Port! koster 2150kr hos brakes.no

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...